Příští týden se jede čtvrtá soutěž Mistrovství Evropy a přihlášeno je celkem 42 posádek.
Na účastníky mistrovství Evropy čeká v pořadí již čtvrtá soutěž. Tentokrát se bude jednat o prvně ryzí šotolinovou soutěž, jenž se pojede na Azorských ostrovech. Celkem se na tuto soutěž přihlásilo 42 posádek. Česká republika bude mít dokonce na startu čtyři posádky. Vedení v mistrovství Evropy zde bude hájit tovární posádka Jan Kopecký - Pavel Dresler. Jako třetí vůz na trať vyjede další Fabia S2000 a za volantem Jan Černý. Třetí Fabii S2000 s českou posádkou uvidíme v rukou Antonína Tlusťáka s Lukášem Vyoralem. A vedoucí postavení mezi produkčnímy vozy bude hájit Jarek Orsák s Davidem Šmeidlerem.
Na startu nechybí ani Craig Breen či Robert Kubica s tovární DS3 RRC. Naopak, opět chybí Francois Delecour. Kompletní seznam přihlášených zde.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?