Příští týden se jede čtvrtá soutěž Mistrovství Evropy a přihlášeno je celkem 42 posádek.
Na účastníky mistrovství Evropy čeká v pořadí již čtvrtá soutěž. Tentokrát se bude jednat o prvně ryzí šotolinovou soutěž, jenž se pojede na Azorských ostrovech. Celkem se na tuto soutěž přihlásilo 42 posádek. Česká republika bude mít dokonce na startu čtyři posádky. Vedení v mistrovství Evropy zde bude hájit tovární posádka Jan Kopecký - Pavel Dresler. Jako třetí vůz na trať vyjede další Fabia S2000 a za volantem Jan Černý. Třetí Fabii S2000 s českou posádkou uvidíme v rukou Antonína Tlusťáka s Lukášem Vyoralem. A vedoucí postavení mezi produkčnímy vozy bude hájit Jarek Orsák s Davidem Šmeidlerem.
Na startu nechybí ani Craig Breen či Robert Kubica s tovární DS3 RRC. Naopak, opět chybí Francois Delecour. Kompletní seznam přihlášených zde.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.