Dani Sordo v Portugalsku vypadl na šestém měřeném testu z krásné druhé pozice, když hodně tlačil na vedoucího Sébastiena Ogiera. I tak si je ale schopen vzít hodně pozitivního.
Dani Sordo během prvního dne Rally Portugal útočil na vedoucího Sébastiena Ogiera na Volkswagenu. Na RZ6 to vypadalo, že by se jezdec Citroënu mohl před rivala na VW i dostat, ale to by nesměl během pátého splitu zkoušky trefit strom. Španěl přitom poškodil svoji DS3 WRC natolik, že už v soutěži nemůže pokračovat.
"Na výjezdu ze zatáčky jsme zachytili jeden strom, který jsem trefil zadkem auta. Do té doby to šlo opravdu fantasticky, auto se chovalo skvěle, mělo o hodně více přítlaku. Chovalo se přesně tak, jak jsem chtěl - a to jak při brždění, tak i při zrychlování, všechno bylo perfektní," řekl Daniel Sordo.
I přes tento výpadek z nadějné pozice je jezdec původem ze španělské Torrelavegy s průběhem víkendu spokojen: "I když je to zklamání, tak si toho z tého rally můžu odnést hodně dobrého. Od začátku jsme drželi tempo, byli jsme rychlí v kvalifikaci i poté." Sordo nezapře, že jeho mottem je, 'vše nebo nic'. "Radši vypadnu i z tak dobré pozice, než být pořád čtvrtý nebo tak."
foto poškozeného Citroënu zde
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?