Sébastien Ogier řekl, že je pro víkendovou Rally Portugal zpět v plné kondici poté, co kvůli nemoci nemohl jet Rally Sprint ve Fafe.
Sébastien Ogier, který je momentálně vedoucím mužem průběžného pořadí MS v rally mezi jezdci, se nemohl zúčastnit víkendového Fafe Rally Sprintu kvůli nemoci. "Cítím se teď už mnohem lépe. Rozhodnutí nezúčastnit se Rally Sprintu ve Fafe bylo velmi těžkým, zvláště když vezmu všechny ty nadšené fanoušky. Nicméně to bylo správné rozhodnutí, které mi dovolilo se zotavit."
Jezdec týmu Volkswagen odstartuje do soutěže v Portugalsku jako hlavní adept na vítězství. S Citroënem zde již dvakrát vyhrál a vloni dojel s Fabií S2000 na celkovém sedmém místě. "Věřím, že budeme moci navázat na naše dřívější excelentní výsledky v Portugalsku, protože tuto rally mám poměrně rád. Je to jedna z mých nejoblíbenějších soutěží a v roce 2010 jsem zde poprvé vyhrál a v roce 2011 jsem to vítězství zopakoval. Je to tak jediná rally v kalendáři WRC, kterou jsem zatím vyhrál dvakrát."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?