Sébastien Ogier řekl, že je pro víkendovou Rally Portugal zpět v plné kondici poté, co kvůli nemoci nemohl jet Rally Sprint ve Fafe.
Sébastien Ogier, který je momentálně vedoucím mužem průběžného pořadí MS v rally mezi jezdci, se nemohl zúčastnit víkendového Fafe Rally Sprintu kvůli nemoci. "Cítím se teď už mnohem lépe. Rozhodnutí nezúčastnit se Rally Sprintu ve Fafe bylo velmi těžkým, zvláště když vezmu všechny ty nadšené fanoušky. Nicméně to bylo správné rozhodnutí, které mi dovolilo se zotavit."
Jezdec týmu Volkswagen odstartuje do soutěže v Portugalsku jako hlavní adept na vítězství. S Citroënem zde již dvakrát vyhrál a vloni dojel s Fabií S2000 na celkovém sedmém místě. "Věřím, že budeme moci navázat na naše dřívější excelentní výsledky v Portugalsku, protože tuto rally mám poměrně rád. Je to jedna z mých nejoblíbenějších soutěží a v roce 2010 jsem zde poprvé vyhrál a v roce 2011 jsem to vítězství zopakoval. Je to tak jediná rally v kalendáři WRC, kterou jsem zatím vyhrál dvakrát."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?