Nový Hyundai Motorsport Team se dále rozrůstá. Teď byly oznámeni další členové na vedoucích pozicích.
Na týmového šéfa, Michela Nandana, čeká velký kus práce. Musí řídit práce na nové i20 WRC, ale do půlky roku také musí mít hotovou továrnu v německém Alzenau. Stavba prvního testovacího speciálu už měla začít. Aby toho nebylo málo, tak se Nandan také musí postarat o to, aby Hyundai měl ty správné lidi na to, aby byl ve WRC konkurenceschopný. Zde Monačan může spoléhat na staré známé.
Šefdesignerem týmu je Bertrand Vallat, který na i20 pracuje od prosince. Naposledy tento Francouz u Peugeotu stál za vývojem úspěšné 207 S2000. O motor se brzy začne starat Stephane Girard. Ten v minulosti pracoval také pro Peugeot, pak sbíral zkušenosti s Prodrivem a Citroënem. Od půlky dubna jako nový týmový manažer nastupuje Alain Penasse. 51letý Belgičan se této činnosti věnoval u Toyoty, Peugeotu a Michelinu.
Továrnu v Alzenau vede Ernst Kopp, který byl dříve zahrnut do projektů Toyoty v rally a na okruzích. Kopp už si vybral i další spolupracovníky, se kterými hodlají od léta začít s testy vozu. O marketing a PR týmu se bude starat Stefan Ph. Henrich, který byl do motorsportu převelen z Hyundai Motor Europe.
"Od začátku roku jsme se silně rozvinuli a obsadili důležité pozice. Je před námi velký a vyzývavý úkol, díky kterému musíme úplně nově postavit tým a máme na něj pouze 9 měsíců," řekl Nandan.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?