Ačkoliv se zatím VW a Sébastien Ogier prezentují v letošní sezoně v zářné formě, tak se Mikko Hirvonen nechce v žádném případě předčasně vzdát boje o titul. Na následujícím závodě v Portugalsku by chtěl situaci obrátit ve svůj prospěch.
Dvě vítězství v řadě a komfortní vedení v průběžném bodování MS - Sébastien Ogier a Volkswagen jsou na nejlepší cestě k zisku titulu už při debutovém roce ve WRC. Francouz je všemi brán jako hlavní favorit, kterého musí porazit, chtějí-li bojovat o vítězství. U Citroënu se s touto situací nechtějí jen tak smířit. Na úspěchy zvyklý tým z francouzského Versailles tak připravil pro jejich DS3 WRC vylepšení a poslal Mikka Hirvonena do Portugalska na speciální testy.
"Nemohu prozradit žádné detaily o tom, na čem jsme pracovali. Ale faktem je, že jsme zlepšili setup. Auto méně klouže a já se při řízení cítím lépe. Ale jako vždy si musíme dávat pozor, protože podmínky při soutěži nebudou stejné jako při testu," říká Mikko Hirvonen, který i přes ne příliš povedený vstup do sezony boj o titul nevzdává. "Ne určitě ne! Je pravda, že Ogier měl perfektní start do sezony, ale zbývá odjet ještě deset soutěží. Ačkoliv jsme posledně nepůsobili asi zrovna přesvědčivě, tak dáme vše do toho, aby stouply naše šance. Proto budu chtít bojovat o čelo už od začátku."
Portugalská rally se řadí mezi nejnáročnější soutěže v kalendáři. Na účastníky čekají rychlé horské cesty, na kterých je spousta nečekaných kamenů. Piloti tak budou muset dávat pozor na defekty.
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.