Ačkoliv se zatím VW a Sébastien Ogier prezentují v letošní sezoně v zářné formě, tak se Mikko Hirvonen nechce v žádném případě předčasně vzdát boje o titul. Na následujícím závodě v Portugalsku by chtěl situaci obrátit ve svůj prospěch.
Dvě vítězství v řadě a komfortní vedení v průběžném bodování MS - Sébastien Ogier a Volkswagen jsou na nejlepší cestě k zisku titulu už při debutovém roce ve WRC. Francouz je všemi brán jako hlavní favorit, kterého musí porazit, chtějí-li bojovat o vítězství. U Citroënu se s touto situací nechtějí jen tak smířit. Na úspěchy zvyklý tým z francouzského Versailles tak připravil pro jejich DS3 WRC vylepšení a poslal Mikka Hirvonena do Portugalska na speciální testy.
"Nemohu prozradit žádné detaily o tom, na čem jsme pracovali. Ale faktem je, že jsme zlepšili setup. Auto méně klouže a já se při řízení cítím lépe. Ale jako vždy si musíme dávat pozor, protože podmínky při soutěži nebudou stejné jako při testu," říká Mikko Hirvonen, který i přes ne příliš povedený vstup do sezony boj o titul nevzdává. "Ne určitě ne! Je pravda, že Ogier měl perfektní start do sezony, ale zbývá odjet ještě deset soutěží. Ačkoliv jsme posledně nepůsobili asi zrovna přesvědčivě, tak dáme vše do toho, aby stouply naše šance. Proto budu chtít bojovat o čelo už od začátku."
Portugalská rally se řadí mezi nejnáročnější soutěže v kalendáři. Na účastníky čekají rychlé horské cesty, na kterých je spousta nečekaných kamenů. Piloti tak budou muset dávat pozor na defekty.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?