Ačkoliv se zatím VW a Sébastien Ogier prezentují v letošní sezoně v zářné formě, tak se Mikko Hirvonen nechce v žádném případě předčasně vzdát boje o titul. Na následujícím závodě v Portugalsku by chtěl situaci obrátit ve svůj prospěch.
Dvě vítězství v řadě a komfortní vedení v průběžném bodování MS - Sébastien Ogier a Volkswagen jsou na nejlepší cestě k zisku titulu už při debutovém roce ve WRC. Francouz je všemi brán jako hlavní favorit, kterého musí porazit, chtějí-li bojovat o vítězství. U Citroënu se s touto situací nechtějí jen tak smířit. Na úspěchy zvyklý tým z francouzského Versailles tak připravil pro jejich DS3 WRC vylepšení a poslal Mikka Hirvonena do Portugalska na speciální testy.
"Nemohu prozradit žádné detaily o tom, na čem jsme pracovali. Ale faktem je, že jsme zlepšili setup. Auto méně klouže a já se při řízení cítím lépe. Ale jako vždy si musíme dávat pozor, protože podmínky při soutěži nebudou stejné jako při testu," říká Mikko Hirvonen, který i přes ne příliš povedený vstup do sezony boj o titul nevzdává. "Ne určitě ne! Je pravda, že Ogier měl perfektní start do sezony, ale zbývá odjet ještě deset soutěží. Ačkoliv jsme posledně nepůsobili asi zrovna přesvědčivě, tak dáme vše do toho, aby stouply naše šance. Proto budu chtít bojovat o čelo už od začátku."
Portugalská rally se řadí mezi nejnáročnější soutěže v kalendáři. Na účastníky čekají rychlé horské cesty, na kterých je spousta nečekaných kamenů. Piloti tak budou muset dávat pozor na defekty.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.