KL Racing Team si prvý krát vyskúša Rally Eger

ondrej, tomáš
ondrej, tomáš, foto: www.autosportfoto.sk
Miroslav Majláth 3. dubna 2013 22:17
Sdílej:

Po minuloročnej úspešnej sezóne sa počas zimnej prestávky, ako sme vás už informovali, rozhodol Žilinský KL Racing Team o rozšírenie svojich radov. Už nadchádzajúci víkend všetkých presvedčí, že neostalo iba pri slovách, ale tím svoje predsavzatia aj do bodky plní.

Na štart úvodného podujatia slovenského majstrovstva v rally sa vo farbách KL Racing Teamu postaví hneď štvorica posádok. Vlastimil Majerčák s Marcelom Kollárikom usadnú do už dobre z minuloročnej sezóny odskúšaného Mitsubishi Lancer EVO IX. „Na Rally Eger som bol doposiaľ iba ako divák, ale viem že sú tu poriadne rýchle trate. Celkovo sme v Maďarsku štartovali iba jeden krát, na Szilveszter Rally na Hungaroringu, to však bolo iba voľné podujatie, takže to bude pre nás úplná novinka. Viac budem vedieť povedať až po obhliadke tratí,“ v krátkosti zhodnotil situáciu pred súťažou Vlastimil Majerčák.

S rovnakým vozidlom Mitsubishi Lancer EVO IX sa predstaví aj druhá stabilná posádka KL Racing Temu, Tomáš Kukučka s Marekom Podobníkom. “U mňa je to presne také isté ako hovoril Vlasto. Oproti nemu mám však spolujazdca, ktorý túto súťaž už viackrát absolvoval, čiže myslím si, že budem mať v tomto prípade aspoň trochu výhodu. Uvidíme či nám to pomôže, alebo nie,“ dodal Tomáš Kukučka.

Dvojicu stálic v KL Racing Teame doplnia dve posádky jazdiace na vozidlách s jednou poháňanou nápravou. Svoju absolútne prvú rally súťaž v živote si v Egeri odkrúti najmladší člen KL Racing Teamu, Tomáš Fusko. V Škode Felicia Kit Car, ktorú poznáme už z pretekov automobilov do vrchu bude Tomáša navigovať skúsený spolujazdec Ján Slovák, zapožičaný pre túto súťaž z L Racing Teamu. „Som už niekoľko týždňov strašne napätý a neviem sa dočkať štartu. Jazdiť rally bol vždy môj veľký sen, ktorý sa mi teraz konečne naplní. Určite však nepôjdem naplno, nerád by som vyrobil nejakú blbosť hneď na mojej prvej súťaži a nechcem ani sklamať tím. Veď dať „ranu“ v prvej zákrute, to dokáže každý, ale ja si plne uvedomujem, že rally končí až na cieľovej rampe,“ vyjadril pred štartovné pocity Tomáš Fusko.

Štvoricu KL Racing Teamu uzavrie minuloročný majster triedy 8, Prešovčan Tomáš Tomáš Konečný, ktorému vo vozidle Honda Civic TypeR bude čítať noty Miro Molčan. „V prvom rade by som sa rád poďakoval vedeniu KL Racing Teamu za to, že mi dali príležitosť reprezentovať ich tím. Na Rally Eger som už štartoval v roku 2011 a musím povedať, že tunajšie trate sa mi páčia. Sú totiž úplne iné ako sme zvyknutý na Slovensku. Dúfam, že aj moje znalosti pomôžu tímu k dobrému výsledku,“ ozrejmil svoj vzťah k Rally Eger Tomáš Konečný.

O tom, ako sa na Rally Eger darilo posádkam KL Racing Teamu vás samozrejme budeme informovať ihneď po skončení úvodnej rally súťaže tohtoročnej sezóny.

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.