Pořadatelé Rally Argentina uveřejnili provizorní startovní listinu soutěže, ta čeká na schválení FIA.
Na startu uvidíme 12 vozů WRC. Kromě klasických továrních jezdců Volkswagenu (Ogier/Latvala), Citroënu (Sordo/Hirvonen) a M-Sportu (Ostberg/Novikov/Neuville) se určitě v boji o vítězství bude muset počítat se Sébastienem Loebem, pro kterého by to měla být poslední šotolinová rally v kariéře. Volkswagen posílí jako třetí jezdec Andreas Mikkelsen. Všech soutěží se letos také účastní Michal Kosciuszko s Mini JCW WRC. Argentina je i v plánu Martina Prokopa a poměrně překvapivě uvidíme na startu i Brazilce Daniela Olivieru s Fordem. Kompletní sezonam zde.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?