Za tři týdny čeká na Andrease Mikkelsena premiérový start v rámci MS s vozem Volkswagen Polo R WRC. Mladý Nor je přesvědčen o tom, že do MS vstupuje s nejlepším vozem na světě.
23letý soutěžák poprvé vyrazí s Polem R WRC na Rally Portugal, která se jede příští měsíc. Mladík, který u Volkswagenu doplňuje dvojici Ogier-Latvala, pojede pod hlavičkou týmu Volkswagen Motorsport II.
"Ani nedokážu říct, jak moc se těším na tuto rally. Moje poslední rally v MS s pořádným vozem WRC byla v roce 2008 v Polsku (ve skutečnosti to byl však rok 2009, pozn. red.), což už je dlouhá doba. Od doby, co jsem přišel o možnost jezdit s vozem WRC, jsem tvrdě pracoval na tom, abych se vrátil. Jezdil jsem Norské mistrovství a pak dva roky IRC, kde jsem dosáhl skvělých výsledků. Teď jsem konečně zpět.
Jsem šťastný, že jsem v MS s týmem, jako je Volkswagen. Jen se podívejte na to, čeho už letos dosáhli. Je to veliká příležitost, abych dokázal svůj jezdecký potenciál. Myslím, že každý jezdec na světě by chtěl sedět ve Volkswagenu!" nemůže se dočkat startu Andreas Mikkelsen.
Vloni s Fabii S2000 v MS
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?