Za tři týdny čeká na Andrease Mikkelsena premiérový start v rámci MS s vozem Volkswagen Polo R WRC. Mladý Nor je přesvědčen o tom, že do MS vstupuje s nejlepším vozem na světě.
23letý soutěžák poprvé vyrazí s Polem R WRC na Rally Portugal, která se jede příští měsíc. Mladík, který u Volkswagenu doplňuje dvojici Ogier-Latvala, pojede pod hlavičkou týmu Volkswagen Motorsport II.
"Ani nedokážu říct, jak moc se těším na tuto rally. Moje poslední rally v MS s pořádným vozem WRC byla v roce 2008 v Polsku (ve skutečnosti to byl však rok 2009, pozn. red.), což už je dlouhá doba. Od doby, co jsem přišel o možnost jezdit s vozem WRC, jsem tvrdě pracoval na tom, abych se vrátil. Jezdil jsem Norské mistrovství a pak dva roky IRC, kde jsem dosáhl skvělých výsledků. Teď jsem konečně zpět.
Jsem šťastný, že jsem v MS s týmem, jako je Volkswagen. Jen se podívejte na to, čeho už letos dosáhli. Je to veliká příležitost, abych dokázal svůj jezdecký potenciál. Myslím, že každý jezdec na světě by chtěl sedět ve Volkswagenu!" nemůže se dočkat startu Andreas Mikkelsen.
Vloni s Fabii S2000 v MS
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.