Mikkelsen: Každý by chtěl sedět v Polu R WRC

Mikkelsen, Andreas
Mikkelsen, Andreas, foto: www.ircseries.com
iM2 25. března 2013 15:54
Sdílej:

Za tři týdny čeká na Andrease Mikkelsena premiérový start v rámci MS s vozem Volkswagen Polo R WRC. Mladý Nor je přesvědčen o tom, že do MS vstupuje s nejlepším vozem na světě.

23letý soutěžák poprvé vyrazí s Polem R WRC na Rally Portugal, která se jede příští měsíc. Mladík, který u Volkswagenu doplňuje dvojici Ogier-Latvala, pojede pod hlavičkou týmu Volkswagen Motorsport II.

"Ani nedokážu říct, jak moc se těším na tuto rally. Moje poslední rally v MS s pořádným vozem WRC byla v roce 2008 v Polsku (ve skutečnosti to byl však rok 2009, pozn. red.), což už je dlouhá doba. Od doby, co jsem přišel o možnost jezdit s vozem WRC, jsem tvrdě pracoval na tom, abych se vrátil. Jezdil jsem Norské mistrovství a pak dva roky IRC, kde jsem dosáhl skvělých výsledků. Teď jsem konečně zpět.

Jsem šťastný, že jsem v MS s týmem, jako je Volkswagen. Jen se podívejte na to, čeho už letos dosáhli. Je to veliká příležitost, abych dokázal svůj jezdecký potenciál. Myslím, že každý jezdec na světě by chtěl sedět ve Volkswagenu!" nemůže se dočkat startu Andreas Mikkelsen.

Vloni s Fabii S2000 v MS

Stalo se
Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?

Novinky ze světa EV
Volkswagen nyní v této upoutávce poprvé ukazuje konkrétní náhled na svůj nový základní elektromobil ID.1.

Revoluce: VW ukázal nový malý elektromobil za 500 tisíc

VW představuje nový malý elektromobil ID.1, který nahrazuje model E-Up. S cenovkou kolem 20 000 eur (kolem 510.000 Kč - pozn. redakce) přináší revoluci v cenově dostupné elektromobilitě. Web Auto motor und sport zveřejnil první informace o jeho technologii, designu a plánovaném uvedení na trh.

Testy aut
DS 4 Hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: DS 4 Hybrid Pallas – jak jezdí ve městě, na dálnici či okresce?

Naše dlouhodobá recenze pokračuje s hlavní jízdní sekcí. Auto jsme pořádně protáhli v různých prostředích, kde se nová hybridní DS 4 ukázala jako překvapivě všestranné auto. Není však vše zalité sluncem a nějaká ta ale se přeci jen našla. To, že má hezkou spotřebu ve městě či na okresce asi tušíte, ale co na dálnici?