 
            Za tři týdny čeká na Andrease Mikkelsena premiérový start v rámci MS s vozem Volkswagen Polo R WRC. Mladý Nor je přesvědčen o tom, že do MS vstupuje s nejlepším vozem na světě.
23letý soutěžák poprvé vyrazí s Polem R WRC na Rally Portugal, která se jede příští měsíc. Mladík, který u Volkswagenu doplňuje dvojici Ogier-Latvala, pojede pod hlavičkou týmu Volkswagen Motorsport II.
"Ani nedokážu říct, jak moc se těším na tuto rally. Moje poslední rally v MS s pořádným vozem WRC byla v roce 2008 v Polsku (ve skutečnosti to byl však rok 2009, pozn. red.), což už je dlouhá doba. Od doby, co jsem přišel o možnost jezdit s vozem WRC, jsem tvrdě pracoval na tom, abych se vrátil. Jezdil jsem Norské mistrovství a pak dva roky IRC, kde jsem dosáhl skvělých výsledků. Teď jsem konečně zpět.
Jsem šťastný, že jsem v MS s týmem, jako je Volkswagen. Jen se podívejte na to, čeho už letos dosáhli. Je to veliká příležitost, abych dokázal svůj jezdecký potenciál. Myslím, že každý jezdec na světě by chtěl sedět ve Volkswagenu!" nemůže se dočkat startu Andreas Mikkelsen.
Vloni s Fabii S2000 v MS
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?