Takové bylo letošní vystoupení týmu ŠKODA Motorsport, který tu zvítězil počtvrté v řadě a Jan Kopecký dovršil na této soutěži hattrick.
?Společně s Pavlem Dreslerem slaví Jan Kopecký při svém druhém startu v letošním Mistrovství Evropy druhé vítězství a vévodí hodnocení ERC.
Držitel kanárského hattricku Jan Kopecký neskrývá nadšení: „Místní rally je jednou z našich nejoblíbenějších vůbec – kvalitní povrch, nádherné tratě, spousta fanoušků. ŠKODA zde vyhrála počtvrté v řadě, z toho třikrát naše posádka – skvělý počin. Děkujeme s Pavlem celému týmu za perfektně připravený vůz.“
Pavel Hortek, manažer týmu ŠKODA Motorsport, hodnotí právě skončenou Rally Islas Canarias slovy: „Honza zde odvedl velmi zralý výkon. Beze zbytku splnil taktické pokyny, nenechal se vyvést z míry nepříznivým začátkem soutěže a po zásluze zde slaví již své třetí vítězství. Honzovi s Pavlem náleží průbežné vedení v Mistrovství Evropy plným právem. Výsledky vozu Fabia Super 2000 na této rally hovoří za vše a z Rally Islas Canarias se tak pro nás stává pravděpodobně nejúspěšnější rally vůbec.“
Jan Kopecký obhájil na Rally Islas Canarias loňské vítězství a společně s prvenstvím z roku 2010 slaví kanárský hattrick. ŠKODA zde zvítězila počtvrté v řadě (2011 Juho Hänninen/Mikko Markkula) a místní soutěž se tak stala výsledkově nejúspěšnější rally v historii projektu Fabia Super 2000 a celé značky ŠKODA.
Kopecký s Dreslerem vyhráli úvodní podnik letošního ERC – rakouskou Jänner rally a po vítězství v Las Palmas se dostali do čela hodnocení. Druhý dojel na Kanárech Craig Breen na Peugeotu a třetí skončil domácí pilot Luis Monzón na Mini.
Mistrovství Evropy pokračuje 25.-27. dubna čtvrtou soutěží na největším z Azorských ostrovů Sao Miguel.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.