Takové bylo letošní vystoupení týmu ŠKODA Motorsport, který tu zvítězil počtvrté v řadě a Jan Kopecký dovršil na této soutěži hattrick.
?Společně s Pavlem Dreslerem slaví Jan Kopecký při svém druhém startu v letošním Mistrovství Evropy druhé vítězství a vévodí hodnocení ERC.
Držitel kanárského hattricku Jan Kopecký neskrývá nadšení: „Místní rally je jednou z našich nejoblíbenějších vůbec – kvalitní povrch, nádherné tratě, spousta fanoušků. ŠKODA zde vyhrála počtvrté v řadě, z toho třikrát naše posádka – skvělý počin. Děkujeme s Pavlem celému týmu za perfektně připravený vůz.“
Pavel Hortek, manažer týmu ŠKODA Motorsport, hodnotí právě skončenou Rally Islas Canarias slovy: „Honza zde odvedl velmi zralý výkon. Beze zbytku splnil taktické pokyny, nenechal se vyvést z míry nepříznivým začátkem soutěže a po zásluze zde slaví již své třetí vítězství. Honzovi s Pavlem náleží průbežné vedení v Mistrovství Evropy plným právem. Výsledky vozu Fabia Super 2000 na této rally hovoří za vše a z Rally Islas Canarias se tak pro nás stává pravděpodobně nejúspěšnější rally vůbec.“
Jan Kopecký obhájil na Rally Islas Canarias loňské vítězství a společně s prvenstvím z roku 2010 slaví kanárský hattrick. ŠKODA zde zvítězila počtvrté v řadě (2011 Juho Hänninen/Mikko Markkula) a místní soutěž se tak stala výsledkově nejúspěšnější rally v historii projektu Fabia Super 2000 a celé značky ŠKODA.
Kopecký s Dreslerem vyhráli úvodní podnik letošního ERC – rakouskou Jänner rally a po vítězství v Las Palmas se dostali do čela hodnocení. Druhý dojel na Kanárech Craig Breen na Peugeotu a třetí skončil domácí pilot Luis Monzón na Mini.
Mistrovství Evropy pokračuje 25.-27. dubna čtvrtou soutěží na největším z Azorských ostrovů Sao Miguel.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?