 
            Takové bylo letošní vystoupení týmu ŠKODA Motorsport, který tu zvítězil počtvrté v řadě a Jan Kopecký dovršil na této soutěži hattrick.
?Společně s Pavlem Dreslerem slaví Jan Kopecký při svém druhém startu v letošním Mistrovství Evropy druhé vítězství a vévodí hodnocení ERC.
Držitel kanárského hattricku Jan Kopecký neskrývá nadšení: „Místní rally je jednou z našich nejoblíbenějších vůbec – kvalitní povrch, nádherné tratě, spousta fanoušků. ŠKODA zde vyhrála počtvrté v řadě, z toho třikrát naše posádka – skvělý počin. Děkujeme s Pavlem celému týmu za perfektně připravený vůz.“
Pavel Hortek, manažer týmu ŠKODA Motorsport, hodnotí právě skončenou Rally Islas Canarias slovy: „Honza zde odvedl velmi zralý výkon. Beze zbytku splnil taktické pokyny, nenechal se vyvést z míry nepříznivým začátkem soutěže a po zásluze zde slaví již své třetí vítězství. Honzovi s Pavlem náleží průbežné vedení v Mistrovství Evropy plným právem. Výsledky vozu Fabia Super 2000 na této rally hovoří za vše a z Rally Islas Canarias se tak pro nás stává pravděpodobně nejúspěšnější rally vůbec.“
Jan Kopecký obhájil na Rally Islas Canarias loňské vítězství a společně s prvenstvím z roku 2010 slaví kanárský hattrick. ŠKODA zde zvítězila počtvrté v řadě (2011 Juho Hänninen/Mikko Markkula) a místní soutěž se tak stala výsledkově nejúspěšnější rally v historii projektu Fabia Super 2000 a celé značky ŠKODA.
Kopecký s Dreslerem vyhráli úvodní podnik letošního ERC – rakouskou Jänner rally a po vítězství v Las Palmas se dostali do čela hodnocení. Druhý dojel na Kanárech Craig Breen na Peugeotu a třetí skončil domácí pilot Luis Monzón na Mini.
Mistrovství Evropy pokračuje 25.-27. dubna čtvrtou soutěží na největším z Azorských ostrovů Sao Miguel.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?