Takové bylo letošní vystoupení týmu ŠKODA Motorsport, který tu zvítězil počtvrté v řadě a Jan Kopecký dovršil na této soutěži hattrick.
?Společně s Pavlem Dreslerem slaví Jan Kopecký při svém druhém startu v letošním Mistrovství Evropy druhé vítězství a vévodí hodnocení ERC.
Držitel kanárského hattricku Jan Kopecký neskrývá nadšení: „Místní rally je jednou z našich nejoblíbenějších vůbec – kvalitní povrch, nádherné tratě, spousta fanoušků. ŠKODA zde vyhrála počtvrté v řadě, z toho třikrát naše posádka – skvělý počin. Děkujeme s Pavlem celému týmu za perfektně připravený vůz.“
Pavel Hortek, manažer týmu ŠKODA Motorsport, hodnotí právě skončenou Rally Islas Canarias slovy: „Honza zde odvedl velmi zralý výkon. Beze zbytku splnil taktické pokyny, nenechal se vyvést z míry nepříznivým začátkem soutěže a po zásluze zde slaví již své třetí vítězství. Honzovi s Pavlem náleží průbežné vedení v Mistrovství Evropy plným právem. Výsledky vozu Fabia Super 2000 na této rally hovoří za vše a z Rally Islas Canarias se tak pro nás stává pravděpodobně nejúspěšnější rally vůbec.“
Jan Kopecký obhájil na Rally Islas Canarias loňské vítězství a společně s prvenstvím z roku 2010 slaví kanárský hattrick. ŠKODA zde zvítězila počtvrté v řadě (2011 Juho Hänninen/Mikko Markkula) a místní soutěž se tak stala výsledkově nejúspěšnější rally v historii projektu Fabia Super 2000 a celé značky ŠKODA.
Kopecký s Dreslerem vyhráli úvodní podnik letošního ERC – rakouskou Jänner rally a po vítězství v Las Palmas se dostali do čela hodnocení. Druhý dojel na Kanárech Craig Breen na Peugeotu a třetí skončil domácí pilot Luis Monzón na Mini.
Mistrovství Evropy pokračuje 25.-27. dubna čtvrtou soutěží na největším z Azorských ostrovů Sao Miguel.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?