Posádka týmu ŠKODA Motorsport Jan Kopecký se spolujezdcem Pavlem Dreslerem figuruje po první etapě Rally Islas Canarias na druhé pozici.
Třetí soutěži letošního Mistrovství Evropy zatím vévodí Robert Kubica s více než minutovým náskokem. První sekci poznamenaly ranní výrazné výkyvy počasí. Letošní soutěž totiž jezdcům připravila na místní poměry neobvyklé podmínky – déšť a mlhu.
Dvojnásobný vítěz kanárské rally Jan Kopecký první den komentuje: „Jsme tu počtvrté, ale takové počasí jsme na Kanárech nikdy nezažili. Jedna erzeta se jela za deště, druhá za mokra a mlhy, třetí za krásného slunného počasí. Robert jede skvěle - naše ztráta z ranní sekce je již příliš velká, v žádném případě však nepolevíme v našem úsilí a koncentraci.“
Průběžně vedoucí jezdec Robert Kubica, známý díky svému účinkování ve Formuli 1, řídí vůz Citroen DS3 S2000 RRC s motorem 1.6 turbo. Třetí v pořadí Craig Breen pilotuje Peugeot Super 2000.
Jan Kopecký s Pavlem Dreslerem usilují o „kanárský“ hattrick a chtějí navázat na skvělé představení značky ŠKODA na této soutěži v uplynulých letech, kdy zde piloti vozů Fabia Super 2000 obsadili vždy první příčku.
Rally Islas Canarias pokračuje v sobotu závěrečnou etapou – na posádky čeká ještě šest rychlostních zkoušek o celkové délce 102 kilometrů.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?