Posádka týmu ŠKODA Motorsport Jan Kopecký se spolujezdcem Pavlem Dreslerem figuruje po první etapě Rally Islas Canarias na druhé pozici.
Třetí soutěži letošního Mistrovství Evropy zatím vévodí Robert Kubica s více než minutovým náskokem. První sekci poznamenaly ranní výrazné výkyvy počasí. Letošní soutěž totiž jezdcům připravila na místní poměry neobvyklé podmínky – déšť a mlhu.
Dvojnásobný vítěz kanárské rally Jan Kopecký první den komentuje: „Jsme tu počtvrté, ale takové počasí jsme na Kanárech nikdy nezažili. Jedna erzeta se jela za deště, druhá za mokra a mlhy, třetí za krásného slunného počasí. Robert jede skvěle - naše ztráta z ranní sekce je již příliš velká, v žádném případě však nepolevíme v našem úsilí a koncentraci.“
Průběžně vedoucí jezdec Robert Kubica, známý díky svému účinkování ve Formuli 1, řídí vůz Citroen DS3 S2000 RRC s motorem 1.6 turbo. Třetí v pořadí Craig Breen pilotuje Peugeot Super 2000.
Jan Kopecký s Pavlem Dreslerem usilují o „kanárský“ hattrick a chtějí navázat na skvělé představení značky ŠKODA na této soutěži v uplynulých letech, kdy zde piloti vozů Fabia Super 2000 obsadili vždy první příčku.
Rally Islas Canarias pokračuje v sobotu závěrečnou etapou – na posádky čeká ještě šest rychlostních zkoušek o celkové délce 102 kilometrů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.