Elfyn Evans, vítěz loňské WRC-Academy, pojede v Rally Portugal v rámci kategorie WRC2 s Fordem Fiesta RRC týmu M-Sport. Později v této sezoně přesedne do vozu R5.
Elfyn Evans obdrží v Portugalsku část odměny za výsledek ve WRC-Academy (předchůdce letošního JWRC). Welšan vyrazí do soutěže s Fordem Fiesta RRC týmu M-Sport. O stroj 24letého soutěžáka se bude starat stejný tým mechaniků jako o vozy Madse Ostberga, Evgeny Novikova, Nassera Al-Attiyaha nebo Thierryho Neuvillea a nejenom to, společně budou sdílet i inženýry a data.
"Je to pro mě skvělá příležitost. M-Sportu a Nasserovi bych chtěl moc poděkovat za to, že mi dovolili se v takovém týmu rozvíjet. Tato nabídka jen ukazuje, jak hodnotná cena pro vítěze WRC-Academy byla," říká Evans. Elfyn vloni naprosto dominoval sérii, když vyhrál 4 ze 6 soutěží.
"Opět je vidět, že juniorské série poskytují jezdcům možnost pro rozvoj a nabízejí jim možnost pokročit až do WRC. Všichni přejeme Elfynovi hodně úspěchů v jeho kariéře," říká manažerka WRC u FIA, Michele Mouton.
Také šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, je potěšen, že muže mladíkovi umožnit starty: "Elfyn je velmi talentovaným jezdcem, který má před sebou slibnou kariéru. Tato cena mu dává možnost se učit od celého týmu a vyvinout se ve světového jezdce." Start v Portugalsku je prvním z pěti plánovaných, další už by ale měly být s Fiestou R5.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?