 
            Jakýmsi navnaděním na blíží se Rally Portugal se může stát Fafe Rally Sprint. Letos se ho hodlá zúčastnit i tovární tým Volkswagenu.
Při této show v severním Portugalsku, která se koná v sobotu 6. dubna, se očekává návštěva až 100 tisíc diváků. Na start se postaví vítězná dvojice soutěží ve Švédsku a v Mexiku, Sébastien Ogier a Julien Ingrassia, a za volantem VW Polo R WRC se poprvé představí, Andreas Mikkelsen a Mikko Markkula. Norsko-finské duo se bude v MS pravidelně objevovat ve třetím Polu právě od soutěže v Portugalsku.
Pojede se na 6,34 km dlouhém úseku Lameirinha, který již není součástí Rally Portugal. "Už se hodně těšíme na to, až poprvé odstartujeme ve Fafe," řekl šéf VW pro motorsport, Jost Capito. "Při této rally show budou mít Sébastien a Julien kontakt se spoustou nadšených portugalských diváků a budou se snažit jim nabídnout dobrou show. Andreas a Mikko dostanou první příležitost, testovat Polo R WRC při soutěžních podmínkách, aby si zvykli na tu atmosféru před tím, než o následujícím víkendu zažijí debut s Polem R WRC v MS."
Týmy si budou v při tomto rally sprintu muset svoji účast ve finále vybojovat ve dvou kvalifikačních kolech. Kdo pak ve finále zajede nejrychlejší čas, stává se vítězem. Pak je tu ještě jedna, neoficiální soutěž o to, kdo na známem skoku předvede nejdelší let. Rekord je 73,5 metru, který byl stanoven v roce 2000 Arminem Schwarzem v Octavii WRC.
Kromě VW potvrdily i další týmy z MS svoji účast na tomto kultovním podniku. Video onoho legendárního skoku:
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?