AKTUALIZOVÁNO O VIDEO Z TESTU; Zdá se, že je Kris Meeke před senzačním návratem do MS. V létě ve Finsku by se měl posadit do tovární DS3 WRC! Tuto zprávu přinesl britský Autosport.
Kris Meeke, bývalý tovární jezdec týmu Mini, je v úzkém seznamu jezdců Yvese Mattona pro Rally Finland. Kris by měl nahradit na této krasické soutěži Khalida Al-Qassimiho. Ten se na start nebude moci postavit z důvodu termínové kolize se soutěží šampionátu Middle East.
V souboji o tuto sedačku by se měl nacházet také Chris Atkinson, který zaskakoval na právě odjeté Rally Mexiko. Matton říká: "Vytvořil jsem si list s několika jezdci s různými profili, Chris i Kris jsou podle mě docela podobní jezdci a oba jsou na seznamu.
Chrisovou výhodou pro Mexiko bylo, že zde jel už vloni a s DS3 WRC se seznámil vloni ve Finsku, proto jsem ho angažoval. Pokud se ale týká rychlosti, schopnosti výcházet s týmem a dalších věcí, tak jsou si oba jezdci velmi podobní."
Matton s Meekem spolupracoval v letech 2004 a 2005, kdy bojoval pro Citroën v J-WRC. Rozhodnutí padne po dubné Rally Portugal. "Krise znám už dlouho. Důvodem, proč je na seznamu, jsou jeho zkušenosti s vozy s oběma poháněnými nápravami a rychlost, o které vím, že má. Spolupracuje s námi při testech nějakých vozů."
Meeke testoval DS3 WRC na severu Itálie na konci minulého roku. S koncernem PSA spolupracoval téměř dékadu, během které získal také titul v IRC v roce 2009 (s Peugeotem). "Yves ví, že bych udělal naprosto cokoliv, abych se ve Finsku dostal do jejich auta. Po testu vozu DS3 WRC před několika měsíci jsem Yvesi poslal smsku, abych sdělil, jak jsem z vozu nadšený (v originále Meeke řekl, že by prodal vlastní babičku, jen aby se do auta dostal). Strašně rád bych jel ve Finsku. Vím, že DS3 WRC je fantastické auto. Zoufale toužím vrátit se zpět do rally!" říká k celé situaci jezdec.
Video z říjnového testu:
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?