 
            Poté, co odřekl jeden sponzor, se tým Sébastiena Loeba nebude účastnit závodu 24 hodin Le Mans. Okamžitě se tak vyrojily spekulace ohledně možného návratu do WRC.
Plán na start v legendární 24 hodinovce padá. Loebovi totiž odřekl jeden ze sponzorů. "Těžké rozhodnutí," říká týmový manažer, Dominique Heintz. "Ale vždy jsme říkali, že se zúčastníme jen, pokud vše klapne. Le Mans je důležitým cílem, a tak už dnes začínáme s prací na rok 2014."
Po tomto oznámení se okamžitě vyrojily spekulace, že Loeb pracuje na programu svého návratu do WRC. Úřadující mistr světa v MS pojede na konci dubna v Argentině a pak ještě na podzim ve Francii. V těžkém boji s Volkswagenem by však Citroën mohl jeho pomoc potřebovat více než kdy předtím. Zvláště by se mělo jednat o boj o tolik ceněný značkový titul.
"Jak všichni víme, není to moje rozhodnutí," řekl týmový šéf, Yves Matton, v rámci Rally Mexiko. "Musím být rád za to, že jede 4 závody, ve skutečnosti nechtěl jet vůbec." Matton však věří, že by Loeb v případě potřeby svůj tým na holičkách nenechal. "Pokud by na konci sezony šlo o titul a my ho potřebovali pro nějakou soutěž, tak bych se ho určitě zeptal. Momentálně si ale nemusím dělat žádné starosti. Vedeme pořadí značek a věřím, že to zvládneme i bez Seba."
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?