Citroën veze z Mexika druhé a čtvrté místo, přesto odjíždí jako poražený. Hirvonen nebyl schopný držet s Ogierem krok.
Mexiko byla pro Citroën první rally bez legendárního Sébastiena Loeba, který nebyl od roku 2006 na této šotolinové rally pokořen. Prapor Citroënu, po Sordových problémech s nastavením DS3 WRC, držel především Mikko Hirovnen. Jenže ani vice-mistr světa neměl šanci držet krok s Ogierem a to i přesto, že byl s vozem a svou jízdou spokojený.
"Jsem rád alespoň za to, že po těžkém úvodu roku 2013 jsem získal druhé místo. Na rychlost Seba jsem však nedokázal reagovat. Vždy chceme bojovat o vítězství. Už několikrát jsem se v takové pozici ocitl. Zdá se, že Volkswagen posunul laťku výš. Musíme s nimi bojovat a pracovat ještě tvrději.
Jsem si jistý, že se vše může ještě vylepšit. Stále jsem jezdil až moc bokem a tím ztrácel čas. Ztráceli jsme také ve vysokých nadmořských výškách, kde náš motor přišel o hodně výkonu. Odpovědí na rychlost Volkswagenu je zlepšení naší vlastní rychlosti tak, abychom byli v každé zatáčce rychlejší. Je teprve začátek sezony a ještě se bude rozdávat hodně bodů."
Citroën vloni ve Finsku přišel s upravenými tlumičemi (více čtěte zde), což mu na šotolině hodně pomohlo. Teď už ale tato inovace nestačí....
Tým má v plánu před Portugalskem test, Hirvonen však už ztrácí 44 bodů na čelo: "Z pohledu týmového hodnocení to ale nebyla špatná rally. Start do sezony se mi moc nepovedl a tohle je první přijatelný výsledek. Je před námi hodně práce a musíme se vrátit zpět k rýsovacímu prknu."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.