Citroën veze z Mexika druhé a čtvrté místo, přesto odjíždí jako poražený. Hirvonen nebyl schopný držet s Ogierem krok.
Mexiko byla pro Citroën první rally bez legendárního Sébastiena Loeba, který nebyl od roku 2006 na této šotolinové rally pokořen. Prapor Citroënu, po Sordových problémech s nastavením DS3 WRC, držel především Mikko Hirovnen. Jenže ani vice-mistr světa neměl šanci držet krok s Ogierem a to i přesto, že byl s vozem a svou jízdou spokojený.
"Jsem rád alespoň za to, že po těžkém úvodu roku 2013 jsem získal druhé místo. Na rychlost Seba jsem však nedokázal reagovat. Vždy chceme bojovat o vítězství. Už několikrát jsem se v takové pozici ocitl. Zdá se, že Volkswagen posunul laťku výš. Musíme s nimi bojovat a pracovat ještě tvrději.
Jsem si jistý, že se vše může ještě vylepšit. Stále jsem jezdil až moc bokem a tím ztrácel čas. Ztráceli jsme také ve vysokých nadmořských výškách, kde náš motor přišel o hodně výkonu. Odpovědí na rychlost Volkswagenu je zlepšení naší vlastní rychlosti tak, abychom byli v každé zatáčce rychlejší. Je teprve začátek sezony a ještě se bude rozdávat hodně bodů."
Citroën vloni ve Finsku přišel s upravenými tlumičemi (více čtěte zde), což mu na šotolině hodně pomohlo. Teď už ale tato inovace nestačí....
Tým má v plánu před Portugalskem test, Hirvonen však už ztrácí 44 bodů na čelo: "Z pohledu týmového hodnocení to ale nebyla špatná rally. Start do sezony se mi moc nepovedl a tohle je první přijatelný výsledek. Je před námi hodně práce a musíme se vrátit zpět k rýsovacímu prknu."
Felipe Nasr, Nick Tandy a Laurens Vanthoor se stali vítězi úvodního kola amerického šampionátu sportovních vozů, když s vozem Porsche překonali rekord na prestižní 24hodinovce v Daytoně.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.