 
            Jari-Matti Latvala se nechal slyšet, že je připraven hrát podpůrnou roli v týmu Volkswagen a podporovat Sébastiena Ogiera. Fin bojuje zkraje sezony s novým Volkswagenem Polo R WRC, zatímco Ogier s tímto vozem září.
Ogier má na čele náskok 31 bodů, Latvala už ztrácí 59, a Francouz si navíc připsal vítězství v 2 ze 3 odjetých závodů. "Jeho výkony mě opravdu zaujaly. Práce, kterou odvedl, je neuvěřitelná. Vždyť vloni jezdil s vozem S2000, letos, poté co přesedl zpět do WRC, je okamžitě rychlý. Abych byl upřímný, je opravdu velmi silný," uvádí Jari-Matti Latvala.
"Stylem, jakým momentálně jezdí, mu zaručuje velmi dobrou šanci na zisk titulu. Pokud by se do této situace opravdu dostal [boje o titul], tak mu samozřejmě pomohu." Finovi se vstup do nového roku moc nepovedl, v Monte Carlu havaroval, ve Švédsku sice bodoval, ale měl problémy s rychlostí svého Pola R WRC a v Mexiku ho hned zkraje zklamalo zavěšení po nárazu do velkého kamene.
Bývalý jezdec Fordu si uvědomuje, že se v týmů stává pomalu dvojkou: "Momentálně za ním zaostávám a jsem v jeho stínu. Tým je ale fantastický, protože s námi oběma zachází za naprosto stejných podmínek. Vzniklou situaci akceptuji. V první polovině roku mám trochu času, ale ve druhé části šampionátu už potřebujeme zajet nějaké výsledky."
"Problémem je, že vloni jsme hodně testovali, před prvními třemi soutěžemi ale bylo v plánu jen poměrně malé množství testů. Letos jsem testoval pouze jeden den. Letos jsem kromě soutěží zatím ve voze prakticky neseděl. Je velmi obtížné se takto s vozem sžít. Před Portugalskem máme v plánu dva dny testů a já vím, že mi to hodně pomůže."
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?