 
            Dani Sordo, tovární jezdec Citroënu, vlastně nikdy nedokázal v průběhu Mexické rally zajíždět časy, které by byly srovnatelné se špicí soutěže. Hlavním problémem bylo nastavení Španělovy DS3 WRC.
Dani Sordo dojel v Mexiku do cíle na 4. místě a získal tak pro Citroën důležité body do týmového hodnocení. To je pozitivní bod jeho vystoupení, problémem však je, že mu chyběla rychlost. V cíli ztrácel Španěl 6 minut: "Nebylo to jednoduché se vrátit do takto obtížné soutěže za takových podmínek."
Na obranu Sorda připomeňme, že Dani byl v Mexiku naposledy v roce 2010. Navíc se jednalo o jeho první šotolinovou rally s DS3 WRC. Ke čtvrtému místu mu pomohly problémy soupeřů: "Někteří jezdci, kteří jeli přede mnou, odstoupili. Ani moje startovní pozice nebyla optimální, stopa byla sice patrná, ale moc se podle ní jet nedalo," říká Sordo k první etapě.
"I tak jsem měl ale v obou prvních pátečních zkouškách dobrý pocit. Odpoledne už jsem však nemohl najít správné témpo a měl jsem problém s nastavením auta. Díky tomu jsem ztrácel vteřinu na kilometr." V sobotní etapě navíc přišel defekt na RZ14: "I přes defekt jsem však nejel špatně, auto se ale jen velmi obtížně ovládalo.
Když jsem zkusil přidat, tak jsem se ocitl blízko vyjetí z tratě. Zkoušeli jsme nové nastavení. A podle mě jsme se vydali správným směrem a snad i našli správné nastavení."
Dani Sordo už jel na šotolině s Mini JCW WRC, Fordem Fiesta RS WRC i Citroënem DS3 WRC
A jak tedy hodnotí Mexickou rally celkově? "Je to dobrý výsledek, protože jsme získali pro Citroën důležité body do MS týmů, díky kterým jsme se udrželi na čele. S ostatními jezdci jsem ale nebyl schopen bojovat, protože musím najít nastavení, které mi bude vyhovovat. Zapracujeme na tom, speciálně test před Portugalskem bude důležitý."
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?