Hvězda továrního týmu Citroën, Sébastien Ogier, prohlásila, že na výkonu továrního týmu Citroën na Rally Mexiko je jasně vidět, jak moc tým postrádá Sébastiena Loeba.
Loeb má letos v plánu pouze čtyři soutěže, dvě už má za sebou (Monte Carlo a Švédsko) a právě soutěž v Mexiku byla první, na které absentoval. Devitinásobného mistra světa neuvidíme ani v Portugalsku, ale až v Argentíně.
Sébastien Ogier získal druhé místo v Monte Carlu právě za Loebem, ve Švédsku jej už porazil. "Ano, již před startem sezony jsme věděli, že s odchodem Loeba Citroën ztratí velmi silnou část týmu. Během soutěže hraje jezdec velmi důležitou roli," nechal se slyšet Sébastien Ogier.
"Všichni víme, že v rally potřebujete rychlé a dobré auto, ale pokud jste dobrý jezdec, tak to občas může hrát podstatnou roli." Na otázku, zda-li Citroën v roce 2011 udělal chybu, když jej nechal odejít k Volkswagenu, odpověděl: "Nevím, jestli udělali špatné rozhodnutí.
Ogier je rád, že už nesedí v DS3 WRC týmu Citroën
Ale mohu Vám říci, že já vím, že jsem udělal správné rozhodnutí!" Sébastien Loeb a Sébastien Ogier tvořili tovární tým Citroënu v roce 2011, po vzájemných neshodách ale Ogier na konci sezony odešel.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?