 
            Thierry Neuville dokončil Mexickou Rally na třetím místě, což bylo jeho vůbec první umístění na stupních vítězů v mistrovství světa.
Čtyřiadvacetiletý Belgičan dosáhl při třetím podniku mistrovství světa, Mexické Rally, na životní výsledek, když společně s Nicolasem Gilsoulem skončili na třetím místě. Ještě před závěrečnou nedělní etapou dostal Neuville povolení zaútočit na druhého Mikko Hirvonena. Avšak hned na úvodním testu sklouzl do příkopu a poté, co se dostal zpět na trať, soustředil se Neuville pouze na dokončení soutěže.
"Malcolm mi řekl, že můžu zaútočit a snažil jsem se až do 15 kilometru, kde jsme na tom s Mikkem byli stejně. Pak jsem udělal chybu a věděl jsem, že pro tým bude důležité, abych soutěž dokončil," říká Thierry Neuville.
Neuville měl štěstí, že se z příkopu dostal s nepoškozeným vozem, ale se ztrátou 20 sekund. "Vyspal jsem se dobře a v hlavě jsem měl jasno, musím zaútočit. Věděl jsem, že to bylo správné rozhodnutí. Upřímně řečeno, už po kvalifikaci jsem byl přesvědčen, že bychom mohli být konkurenceschopní," dodává Neuville.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?