 
            Díky defektu Mikko Hirovnena, který jej přibrzdil v závěru včerejší etapy, se výrazně zdramatizoval souboj o 2. příčku mezi Neuvillem a Hirvonenem. Fin musel na defektu odjet 25 kilometrů.
A co na vzniklou situaci říká zástupce Citroënu, Yves Matton: "Určitě to bude obtížný den, čekají nás dlouhé zkoušky. Ale z toho, co jsme viděli z dosavadního průběhu víkendu víme, že Mikko může zůstat vpředu. Myslím, že tento souboj bude velmi zajímavý."
Po druhé etapě oba jezdce dělí 7,5s. Jak vidí situaci Malcolm Wilson z M-Sportu? "Bylo by jednoduché se spokojit s třetím místem. Ne, pokusíme se na Mikka vyvinout tlak. Thierry nejede za náš hlavní tým, Qatar M-Sport, takže se nemusíme až tak obávat o šampionát. Víme, že můžeme na Mikka zatlačit, tak se o to pokusíme."
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?