 
            Jari-Matti Latvala řekl, že neměl žádnou šanci vyhnout se kamenu, který ležel na trati zkoušky jen pár metrů po startu dnešní první erzety.
Jen několik metrů odjel Jari-Matti Latvala z 21,91 km dlouhé zkoušky El Cubilete, když najel na kámen, který mu zničil pravé přední zavěšení. "Byla to třetí zatáčka zkoušky a byl tam ve vzduchu ještě nějaký prach [po autě přede mnou]. Myslím, že auto před námi muselo vytáhnout ten kámen, který ležel uprostřed cesty," řekl Jari-Matti Latvala.
"Když jsem ho uviděl, tak jsem neměl už žádnou šanci se vyhnout. Snažil jsem se to nasměrovat na ochranu olejové vany, což je nejsilnější část ve spodní části auta, takže by to neponičilo nic dalšího. Ale bohužel kámen trefil rameno zavěšení, které se zlomilo a já jsem přišel o řízení." Latvala odmítá, že by byl odstoupením zdeprimován, jedná se však po Monte-Carlu už o druhý výpadek.
"Byla to smůla, škoda, že jsme odstoupili už tak brzy. Musíme ale mít na paměti, že toto je první rok auta ve WRC. Je to něco, co jsme v testech neviděli a věci jako tato se v prostředí rally stávají. Můžeme se z toho poučit a zlepšit se. Tým je toho názoru, že ta část asi není dostatečně pevná, takže musíme zkontrolovat, jestli tam není třeba udělat nějakého posílení."
Zítra by se jezdec v rámci pravidla Rally 2 do soutěže měl vrátit.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?