 
            AKTUALIZOVÁNO + VIDEO; Před první šotolinovou rally sezony - Rally Mexiko, se uskutečnila kvalifikace. Nejrychlejší čas zajel Mikko Hirvonen s Citroënem DS3 WRC. Za finskou jedničkou Citroënu je smečka dravých mladíků od M-Sportu.
Kvalifikace probíhala na 6,27km dlouhé rychlostní zkoušce. Pouze 0,7 za vítězným Hirvonenem zaostal Novikov, i dále najdeme ve výsledcích Fiesty RS WRC. "Až" pátý čas zajel vítěz předchozí soutěže, Sébastien Ogier s Polem R WRC. Zajímavostí je určitě fakt, že zatímco Fordy a Citroëny vsadily na měkkou směs pneumatik Michelin, Volkswagen si vybral tvrdou.
Výsledky kvalifikace:
1. Mikko Hirvonen/Jarmo Lehtinen (Citroën DS3 WRC) 3:57,22. Evgeny Novikov/Ilka Minor (Ford Fiesta RS WRC) 3:57,93. Mads Östberg/Jonas Andersson (Ford Fiesta RS WRC) 4:00,43. Thierry Neuville/Nicolas Gilsoul (Ford Fiesta RS WRC) 4:00,45. Sébastien Ogier/ Julien Ingrassia (VW Polo R WRC) 4:01,16. Dani Sordo/Carlos del Barrio (Citroën DS3 WRC) 4:01,27. Jari-Matti Latvala/Miika Anttila (VW Polo R WRC) 4:01,58. Nasser Al-Attiyah/Giovanni Bernacchini (Ford Fiesta RS WRC) 4:01,68. Chris Atkinson/Stéphane Prévot (Citroën DS3 WRC) 4:01,610. Ken Block/Alex Gelsomino (Ford Fiesta RS WRC) 4:06,611. Benito Guerra/Borja Rozada (Citroën DS3 WRC) 4:09,412. Martin Prokop/Michal Ernst (Ford Fiesta RS WRC) 4:12,213. Michal Kosciuszko/Maciek Szczepaniak (Mini JCW WRC) 4:14,2
AKTUALIZACE:
Volba startovního pořadí proběhla bez velkých překvapení, jezdci se snažili zvolit pozici co nejpozději. To však na velmi prašných cestách Mexika bylo očekávané. Jednou zajímavostí je, že Mads Ostberg se rozhodl startovat před Thierrym Neuvillem. Oba jezdci tuto rošádu nekomentovali, takže nevíme proč se tak rozhodli.
Startovní pořadí:
1. Kosciuszko2. Prokop3. Guerra4. Block5. Al-Attiyah6. Atkinson7. Latvala8. Sordo9. Ogier10. Östberg11. Neuville12. Novikov13. Hirvonen
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?