Až se příští měsíc Andreas Mikkelsen postaví na start Rally Portugal, bude tak pod hlavičkou nově vzniklého týmu. FIA dnes oznámila, že značka Volkswagen registrovala druhý tým do MS - Volkswagen Motorsport II. Ten bude nasazovat jeden vůz, právě pro Mikkelsena.
Volkswagen plánuje nasadit Mikkelsena do všech soutěží, počínaje Portugalskem. 23 letý mladík pojede za druhý tým Volkswagenu. Mikkelsen bude bodovat nejenom do tabulky jezdců, ale také týmů.
Manažer týmu Volkswagen, Sven Smeets, pro wrc.com vysvětlil, proč Mikkelsen jede za separátní tým a ne se třetím autem týmu - jezdci to poskytne možnost testů a má to také obchodní výhody.
"Vždy jsme počítali s tím, že nasadíme třetí auto. Rozhodli jsme se pro koncept druhého týmu s jedním vozem. Andreas tak dostane férovou šanci testovat Polo R WRC - nebude ho muset sdílet s ostatními jezdci týmu."
Bude zajímavé sledovat souboj "B" týmů M-Sportu, Volkswagenu a Citroënu...
"Jsme výrobce vozů, takže tímto krokem dostaneme v servisním parku další, a to nezanedbatelný, prostor pro prezentaci. I z tohoto důvodu je pro nás další tým s jedním vozem velmi zajímavý," objasnil Smeets.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?