Až se příští měsíc Andreas Mikkelsen postaví na start Rally Portugal, bude tak pod hlavičkou nově vzniklého týmu. FIA dnes oznámila, že značka Volkswagen registrovala druhý tým do MS - Volkswagen Motorsport II. Ten bude nasazovat jeden vůz, právě pro Mikkelsena.
Volkswagen plánuje nasadit Mikkelsena do všech soutěží, počínaje Portugalskem. 23 letý mladík pojede za druhý tým Volkswagenu. Mikkelsen bude bodovat nejenom do tabulky jezdců, ale také týmů.
Manažer týmu Volkswagen, Sven Smeets, pro wrc.com vysvětlil, proč Mikkelsen jede za separátní tým a ne se třetím autem týmu - jezdci to poskytne možnost testů a má to také obchodní výhody.
"Vždy jsme počítali s tím, že nasadíme třetí auto. Rozhodli jsme se pro koncept druhého týmu s jedním vozem. Andreas tak dostane férovou šanci testovat Polo R WRC - nebude ho muset sdílet s ostatními jezdci týmu."
Bude zajímavé sledovat souboj "B" týmů M-Sportu, Volkswagenu a Citroënu...
"Jsme výrobce vozů, takže tímto krokem dostaneme v servisním parku další, a to nezanedbatelný, prostor pro prezentaci. I z tohoto důvodu je pro nás další tým s jedním vozem velmi zajímavý," objasnil Smeets.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.