Jevgeny Novikov chce společně se spolujezdkyní Ilkou Minor zapomenout na nepovedený vstup do sezony a v Mexiku konečně pořádně zabodovat.
U M-Sportu budou v průběhu Rally Mexiko slavit jedno jubileum: Na Ilku Minor čeká 100. soutěž v MS. "Chci Ilce pogratulovat ke 100. soutěži v MS," nechal se slyšet Rus. Nejenom pro toto jubileum je Ilka u M-Sportu středem pozornosti, jediná ona totiž ví, jaké to je v Mexiku vyhrát.
V roce 2009, kdy se v Mexiku nejelo v rámci MS, zde vyhrála Ilka na sedadle spolujezdce vedle svého krajana Manfreda Stohla. Novikov věří, že jim tato zkušenost pomůže: "Mít Ilku na sedadle spolujezdce, to mi může jenom pomoct. Chci, ostatně jako vždy, zabojovat o dobrý výsledek. Myslím, že tato rally by pro nás mohla být skvělou soutěží."
To se nedá říct o Rally Monte Carlo a Rally Sweden, obě soutěže pro 22letého jezdce nedopadly podle očekávání. Na první soutěž roku po slibném výkonu vypadl a nebodoval, ve Švédsku šel přes střechu a byl rád za body za deváté místo. Díky dvěma bodům ze Švédska mu tak v tabulce MS patří 13. příčka. Na mexické šotolině by tak chtěl svoji bilanci vylepšit.
"Už nepojedeme na sněhu a absolvovali jsme dobrý test, při kterém jsme se toho hodně dozvěděli ohledně základního nastavení auta pro tyto podmínky. Je to opravdu těžké, protože musíte sledovat hodně věcí. Některé zkoušky jsou hodně dlouhé a hodně úzké. Člověk tak musí být koncentrovanější než kdy jindy. Díky vysoké nadmořské výšce má auto méně výkonu, což se odráží napřídklad v brzdných bodech," zakončil 22letý jezdec.
Tip: Připomeňte si minulou soutěž ve Švédsku zde.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.