Jevgeny Novikov chce společně se spolujezdkyní Ilkou Minor zapomenout na nepovedený vstup do sezony a v Mexiku konečně pořádně zabodovat.
U M-Sportu budou v průběhu Rally Mexiko slavit jedno jubileum: Na Ilku Minor čeká 100. soutěž v MS. "Chci Ilce pogratulovat ke 100. soutěži v MS," nechal se slyšet Rus. Nejenom pro toto jubileum je Ilka u M-Sportu středem pozornosti, jediná ona totiž ví, jaké to je v Mexiku vyhrát.
V roce 2009, kdy se v Mexiku nejelo v rámci MS, zde vyhrála Ilka na sedadle spolujezdce vedle svého krajana Manfreda Stohla. Novikov věří, že jim tato zkušenost pomůže: "Mít Ilku na sedadle spolujezdce, to mi může jenom pomoct. Chci, ostatně jako vždy, zabojovat o dobrý výsledek. Myslím, že tato rally by pro nás mohla být skvělou soutěží."
To se nedá říct o Rally Monte Carlo a Rally Sweden, obě soutěže pro 22letého jezdce nedopadly podle očekávání. Na první soutěž roku po slibném výkonu vypadl a nebodoval, ve Švédsku šel přes střechu a byl rád za body za deváté místo. Díky dvěma bodům ze Švédska mu tak v tabulce MS patří 13. příčka. Na mexické šotolině by tak chtěl svoji bilanci vylepšit.
"Už nepojedeme na sněhu a absolvovali jsme dobrý test, při kterém jsme se toho hodně dozvěděli ohledně základního nastavení auta pro tyto podmínky. Je to opravdu těžké, protože musíte sledovat hodně věcí. Některé zkoušky jsou hodně dlouhé a hodně úzké. Člověk tak musí být koncentrovanější než kdy jindy. Díky vysoké nadmořské výšce má auto méně výkonu, což se odráží napřídklad v brzdných bodech," zakončil 22letý jezdec.
Tip: Připomeňte si minulou soutěž ve Švédsku zde.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?