Jevgeny Novikov chce společně se spolujezdkyní Ilkou Minor zapomenout na nepovedený vstup do sezony a v Mexiku konečně pořádně zabodovat.
U M-Sportu budou v průběhu Rally Mexiko slavit jedno jubileum: Na Ilku Minor čeká 100. soutěž v MS. "Chci Ilce pogratulovat ke 100. soutěži v MS," nechal se slyšet Rus. Nejenom pro toto jubileum je Ilka u M-Sportu středem pozornosti, jediná ona totiž ví, jaké to je v Mexiku vyhrát.
V roce 2009, kdy se v Mexiku nejelo v rámci MS, zde vyhrála Ilka na sedadle spolujezdce vedle svého krajana Manfreda Stohla. Novikov věří, že jim tato zkušenost pomůže: "Mít Ilku na sedadle spolujezdce, to mi může jenom pomoct. Chci, ostatně jako vždy, zabojovat o dobrý výsledek. Myslím, že tato rally by pro nás mohla být skvělou soutěží."
To se nedá říct o Rally Monte Carlo a Rally Sweden, obě soutěže pro 22letého jezdce nedopadly podle očekávání. Na první soutěž roku po slibném výkonu vypadl a nebodoval, ve Švédsku šel přes střechu a byl rád za body za deváté místo. Díky dvěma bodům ze Švédska mu tak v tabulce MS patří 13. příčka. Na mexické šotolině by tak chtěl svoji bilanci vylepšit.
"Už nepojedeme na sněhu a absolvovali jsme dobrý test, při kterém jsme se toho hodně dozvěděli ohledně základního nastavení auta pro tyto podmínky. Je to opravdu těžké, protože musíte sledovat hodně věcí. Některé zkoušky jsou hodně dlouhé a hodně úzké. Člověk tak musí být koncentrovanější než kdy jindy. Díky vysoké nadmořské výšce má auto méně výkonu, což se odráží napřídklad v brzdných bodech," zakončil 22letý jezdec.
Tip: Připomeňte si minulou soutěž ve Švédsku zde.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.