Jevgeny Novikov chce společně se spolujezdkyní Ilkou Minor zapomenout na nepovedený vstup do sezony a v Mexiku konečně pořádně zabodovat.
U M-Sportu budou v průběhu Rally Mexiko slavit jedno jubileum: Na Ilku Minor čeká 100. soutěž v MS. "Chci Ilce pogratulovat ke 100. soutěži v MS," nechal se slyšet Rus. Nejenom pro toto jubileum je Ilka u M-Sportu středem pozornosti, jediná ona totiž ví, jaké to je v Mexiku vyhrát.
V roce 2009, kdy se v Mexiku nejelo v rámci MS, zde vyhrála Ilka na sedadle spolujezdce vedle svého krajana Manfreda Stohla. Novikov věří, že jim tato zkušenost pomůže: "Mít Ilku na sedadle spolujezdce, to mi může jenom pomoct. Chci, ostatně jako vždy, zabojovat o dobrý výsledek. Myslím, že tato rally by pro nás mohla být skvělou soutěží."
To se nedá říct o Rally Monte Carlo a Rally Sweden, obě soutěže pro 22letého jezdce nedopadly podle očekávání. Na první soutěž roku po slibném výkonu vypadl a nebodoval, ve Švédsku šel přes střechu a byl rád za body za deváté místo. Díky dvěma bodům ze Švédska mu tak v tabulce MS patří 13. příčka. Na mexické šotolině by tak chtěl svoji bilanci vylepšit.
"Už nepojedeme na sněhu a absolvovali jsme dobrý test, při kterém jsme se toho hodně dozvěděli ohledně základního nastavení auta pro tyto podmínky. Je to opravdu těžké, protože musíte sledovat hodně věcí. Některé zkoušky jsou hodně dlouhé a hodně úzké. Člověk tak musí být koncentrovanější než kdy jindy. Díky vysoké nadmořské výšce má auto méně výkonu, což se odráží napřídklad v brzdných bodech," zakončil 22letý jezdec.
Tip: Připomeňte si minulou soutěž ve Švédsku zde.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?