Nejúspěšnější soutěžní jezdec Walter Röhrl se vyjádřil k angažmá Latvaly či Ogiera u VW. Rovněž se netají tím, že je velkým fanouškem Sebastiena Vettela.
Pravděpodobně nejznámějším ale hlavně nejúspěšnějším soutěžním jezdcem Německa je Walter Röhrl, jenž dokázal získat v osmdesátých letech rovněž dvakrát titul mistra světa. V současné době však žádného nástupce nemá. "Podmínky v Německu nejsou optimální. Nejsou tam žádné možnosti k dalšímu testování. Stejně jako mnoho dalších doufám, že vstup Volkswagenu do mistrovství světa pomůže většímu zájmu o rally v Německu," říká Walter Röhrl. Röhrl se rovněž netají tím, že je velkým fanouškem Sebastiena Vettela.
"Vettel je skvělý člověk, výborný pilot a dokázal získat již tři tituly mistra světa. VW bude potřebovat někoho podobného a potom se rozhodně budou lidé chodit na rally podívat," dodává Walter Röhrl. Jediným větším německým talentem v rally je Sepp Wiegand. Tento mladý a nadějný pilot jde krok za krokem a v současné době je vedoucím můžem kategorie WRC2 se Škodou Fabia S2000. "Musí jezdit, jezdit a učit se. Uděřil skvěle na Monte, kde vyhrál a ve Švédsku předvedl také dobrý výkon. Jsem hodně zvědavý, jak se Sepp bude nadále vyvíjet," říká k nadějnému Němci Röhrl.
Walter Röhrl se rovněž vyjádřil k angažování Jari-Matti Latvaly a Sebastiena Ogiera u Volkswagenu. "Myslím, že angažování Latvaly je chyba. Sebastien Ogier je v současné době jediným pilotem na úrovni Sebastiena Loeba. Během mého působení v rally bylo 10-15 pilotů, kteří mohli vyhrát závod. Dneska jsou to dva nebo tři. A protože Loeb pojede už jen dvě soutěže, tak vidím Ogiera jako nového mistra světa." Sebastien Ogier je v současné době ve vedení mistrovství světa, když dokázal být druhý na Rallye Monte Carlo a vyhrát Švédskou Rally.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.