Nejúspěšnější soutěžní jezdec Walter Röhrl se vyjádřil k angažmá Latvaly či Ogiera u VW. Rovněž se netají tím, že je velkým fanouškem Sebastiena Vettela.
Pravděpodobně nejznámějším ale hlavně nejúspěšnějším soutěžním jezdcem Německa je Walter Röhrl, jenž dokázal získat v osmdesátých letech rovněž dvakrát titul mistra světa. V současné době však žádného nástupce nemá. "Podmínky v Německu nejsou optimální. Nejsou tam žádné možnosti k dalšímu testování. Stejně jako mnoho dalších doufám, že vstup Volkswagenu do mistrovství světa pomůže většímu zájmu o rally v Německu," říká Walter Röhrl. Röhrl se rovněž netají tím, že je velkým fanouškem Sebastiena Vettela.
"Vettel je skvělý člověk, výborný pilot a dokázal získat již tři tituly mistra světa. VW bude potřebovat někoho podobného a potom se rozhodně budou lidé chodit na rally podívat," dodává Walter Röhrl. Jediným větším německým talentem v rally je Sepp Wiegand. Tento mladý a nadějný pilot jde krok za krokem a v současné době je vedoucím můžem kategorie WRC2 se Škodou Fabia S2000. "Musí jezdit, jezdit a učit se. Uděřil skvěle na Monte, kde vyhrál a ve Švédsku předvedl také dobrý výkon. Jsem hodně zvědavý, jak se Sepp bude nadále vyvíjet," říká k nadějnému Němci Röhrl.
Walter Röhrl se rovněž vyjádřil k angažování Jari-Matti Latvaly a Sebastiena Ogiera u Volkswagenu. "Myslím, že angažování Latvaly je chyba. Sebastien Ogier je v současné době jediným pilotem na úrovni Sebastiena Loeba. Během mého působení v rally bylo 10-15 pilotů, kteří mohli vyhrát závod. Dneska jsou to dva nebo tři. A protože Loeb pojede už jen dvě soutěže, tak vidím Ogiera jako nového mistra světa." Sebastien Ogier je v současné době ve vedení mistrovství světa, když dokázal být druhý na Rallye Monte Carlo a vyhrát Švédskou Rally.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?