Možná se může zdát jako úplná bláznovina, že by se Francois Duval vrátil do WRC, ale podle francouzských zdrojů to není pouze výmysl něčí bujaré fantasie, nýbrž to naznačil přímo šéf Citroënu, Yves Matton.
Francois Duval musel MS v automobilových soutěžích i přes jasné důkazy o jeho rychlosti nedobrovolně před několika lety opustit. Pravidelně jezdil v MS naposledy v roce 2008 (zaskakoval na půlku sezony za zraněného Galliho v týmu Stobart s vozem Ford Focus RS WRC). Je tomu už tedy téměř pět let. Duvalův největší úspěch je vítězství v Australské rally s továrním Citroënem Xsara WRC datované do roku 2005.
"Francois má v MS ještě své místo," řekl včera Yves Matton, šéf továrního týmu Citroën, pro BeIRTL. "Patří mezi tři nejlepší piloty, se kterými jsem měl v rámci MS možnost spolupracovat. Pokud mi dokáže, že má ještě stále chuť a je motivovaný, zvláště pak zhodí 10 kilogramů, tak by mohl dostat novou šanci." Pokračoval po víkendovém vítězství jezdce na Legend Boucles de Spa Matton, který byl také přítomný, jel s vozem Citroën Visa 1000 Pistes, ale vypověděl mu službu motor.
V Německu v roce 2007 s obstarožní privátní Xsarou (již 2 roky nevyvíjená) Francois pěkně prohnal Loeba s tovární C4 WRC
"Doporučoval bych mu, aby si půjčil DVD s filmem Rocky 3 a dobře se díval. Německá rally startuje za 6 měsíců," zakončil Matton. Nesmíme zapomínat, že Duvalovi je 32let, což ještě určitě není věk na odchod do soutěžáckého důchodu. Dostane možnost rozšířit svoji sbírku 15 podiových umístění a jednoho vítězství? Před startem soutěže by musel Francois nové WRC pořádně otestovat, protože s touto generací ještě nemá zkušenosti.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?