Rozpočet automobilky Toyota nestačí pokrýt vývoj nového vozu WRC a S2000. Tím se měla stát Toyota Yaris.
Po vstupu Volkswagenu do mistrovství světa v rally oznámila taktéž automobilka Toyota, že hodlá vstoupit právě do mistrovství světa v rally s modelem Toyota Yaris WRC. Rovněž chtěla Toyota započít vývoj Yarisu S2000. Momentálně se ovšem vývoj těchto vozů dostal na druhou kolej, jelikož v rozpočtu japonské automobilky se na rally už nedostalo. Toyota se v současné době bude soustředit především na šampionát WEC, tedy soutěže tzn. "placek".
"Projekt S2000 bude pokračovat, ale samozřejmě s nižší prioritou než program, který máme ve WEC. Momentálně nemáme žádný konkrétní časový plán, kdy bude hotový první vůz," říká mluvčí Toyoty. Tento rok měl proběhnout v Německu také debut Toyoty Yaris R1A, ale vzhledem k současné situaci Toyoty a taktéž dalším třem pohárům (Citroen, Opel a Renault), se debut tohoto vozu přesouvá na rok 2014.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?