Zatímco kolegové Thierryho Neuvillea, Mads Ostberg a Juho Hänninen, si na sněhu věří a chtějí zabojovat o přední příčky, Belgický mladík mírní před startem optimismus.
"Sníh je zcela jistě povrchem, který mám v nejmenší oblibě. Ve Švédsku jsem jel jen jednou - vloni. Jeli jsme velmi opatrně, abychom nevyletěli, a tak jsme nebyli tak konkurenceschopní, jak bychom si představovali. Letos to bude těžké, musím dojet do cíle ale zároveň prokázat rychlost. Chci pro tým získat dobrý výsledek. Bude to velká výzva, ale těším se na ni," říká Thierry Neuville.
Také Thierry testoval ve Švédsku se svými kolegy, nicméně v den jeho testu už na sníh "prosakovala" šotolina. To mu přídává na obavách: "Pokud na jedné RZ přijdete o hřeby, tak nejenže ztratíte čas na dané zkoušce, ale také na všech dalších v sekci.
Thierry vloni na sněhu s DS3 WRC hodně bojoval, jak se letos zlepší?
Pro jezdce je jednodušší, když panují opravdu zimní podmínky a mohou využít sněžných bariér. To se dá auto do zatáčky hezky poslat. Ale nesmí se to přehnat, pak skončíte v bariéře." Jen dodejme, že vloni byl Thierry klasifikován na 12. místě se ztrátou 10 minut.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?