Michal Kosciuszko na testu před Švédskou Rally dostával rady od dvojnásobného mistra světa Marcuse Grönholma.
Pomalu se blíží start druhé soutěže mistrovství světa, kterou je Švédská Rally. Někteří jezdci využívají před startem této soutěže místní matadory a naslouchají jejich radám. Nejednak tomu bylo i u desátého muže z Rallye Monte Carlo Poláka Michala Kosciuszka. Ten si na test svého Mini WRC pozval Marcuse Grönholma. Po absolvování jízdy s Kosciuszkem Grönholm uvedl: "Michal nemá mnoho zkušeností v těchto podmínkách, ale nebylo to špatné. Pořád se má co učit, ale to je otázka času a zkušeností. Michal má zájem se učit a využít moje rady, které jsem mu předal. Neměli jsme moc času, ale všechno šlo v pohodě."
K testu s Marcusem Grönholmem se vyjádřil i sám Michal Kosciuszko. "Je úžásné řídit naše Mini WRC v takových podmínkách a na tak krásných tratích tady ve Švédsku a navíc s legendárním pilotem, který mi může ihned ukázat, kde získat čas, je to neuvěřitelný zážitek. Pro mě je jízda na sněhu prakticky neznámá. Nejel jsem takřka sedm let v podmínkách, které vyžadují použití pneumatik s hroty. Jsem ohromen na jaké úrovni je přilnavost Mini, ale ještě se musím naučit, jak ji správě využít."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?