Michal Kosciuszko na testu před Švédskou Rally dostával rady od dvojnásobného mistra světa Marcuse Grönholma.
Pomalu se blíží start druhé soutěže mistrovství světa, kterou je Švédská Rally. Někteří jezdci využívají před startem této soutěže místní matadory a naslouchají jejich radám. Nejednak tomu bylo i u desátého muže z Rallye Monte Carlo Poláka Michala Kosciuszka. Ten si na test svého Mini WRC pozval Marcuse Grönholma. Po absolvování jízdy s Kosciuszkem Grönholm uvedl: "Michal nemá mnoho zkušeností v těchto podmínkách, ale nebylo to špatné. Pořád se má co učit, ale to je otázka času a zkušeností. Michal má zájem se učit a využít moje rady, které jsem mu předal. Neměli jsme moc času, ale všechno šlo v pohodě."
K testu s Marcusem Grönholmem se vyjádřil i sám Michal Kosciuszko. "Je úžásné řídit naše Mini WRC v takových podmínkách a na tak krásných tratích tady ve Švédsku a navíc s legendárním pilotem, který mi může ihned ukázat, kde získat čas, je to neuvěřitelný zážitek. Pro mě je jízda na sněhu prakticky neznámá. Nejel jsem takřka sedm let v podmínkách, které vyžadují použití pneumatik s hroty. Jsem ohromen na jaké úrovni je přilnavost Mini, ale ještě se musím naučit, jak ji správě využít."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.