Tänak: Chci se vrátit do WRC

Tanak, Ott - Sikk, Kuldar
Tanak, Ott - Sikk, Kuldar, foto: Joel Martin, RallyZone.cz
iM2 3. února 2013 19:39
Sdílej:

Ott Tänak odmítá, že by se vzdal svého snu, kterým je WRC. Momentálně usilovně pracuje na návratu na pět podniků později během sezony.

Ott Tänak se vloni zúčastnil všech třinácti soutěží MS v rally ve Fordu Fiesta RS WRC připraveném týmem M-Sport. Na konci sezony, ve které zažil hodně bouraček, byl osmý, pouhý bod za mladíkem Thierry Neuvillem na Citroënu. Během Rally Liepaja-Ventspils se rozmluvil pro server MAXRALLY: "Samozřejmě momentálně velmi tvrdě pracujeme a pokud vše půjde dobře, tak doufám, že bychom se v létě mohli zúčastnit několika soutěží WRC a samozřejmě zkusíme předvést to nejlepší. Nic jsme nevzdali a stále na to tlačíme. Nemyslím si, že by to bylo více jak pět soutěží, ale uvidíme."

Ott vloni v Řecku

"Je to docela dost peněz, které na to potřebujeme a bylo docela málo času na to, abychom je našli, takže jsme si vzali nějaký čas, abychom ten budget sehnali. Nechceme to nedělat pořádně, ale chceme si vše na 100% připravit a udělat něco opravdu dobrého."

Tänak, který vloni v Itálii získal svoje první podium ve WRC, byl spojován s ERC (ME) zkraje tohoto roku. On sám ale řekl, že jeho hlavním cílem je WRC: "To je cíl a já potřebuji nějakou možnost ukázat svoji rychlost, abych se někdy mohl vrátit na celou sezonu."

Témata:
Stalo se
Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?

Novinky ze světa EV
Volkswagen nyní v této upoutávce poprvé ukazuje konkrétní náhled na svůj nový základní elektromobil ID.1.

Revoluce: VW ukázal nový malý elektromobil za 500 tisíc

VW představuje nový malý elektromobil ID.1, který nahrazuje model E-Up. S cenovkou kolem 20 000 eur (kolem 510.000 Kč - pozn. redakce) přináší revoluci v cenově dostupné elektromobilitě. Web Auto motor und sport zveřejnil první informace o jeho technologii, designu a plánovaném uvedení na trh.

Testy aut
DS 4 Hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: DS 4 Hybrid Pallas – jak jezdí ve městě, na dálnici či okresce?

Naše dlouhodobá recenze pokračuje s hlavní jízdní sekcí. Auto jsme pořádně protáhli v různých prostředích, kde se nová hybridní DS 4 ukázala jako překvapivě všestranné auto. Není však vše zalité sluncem a nějaká ta ale se přeci jen našla. To, že má hezkou spotřebu ve městě či na okresce asi tušíte, ale co na dálnici?