Tovární tým Citroën přijíždí do Švédska v dobrém rozpoložení. Na Monte Carlu slavili vítězství, ve Švédsku mají minimálně jednoho muže, který muže týmu další vítězství zajistit - Mikko Hirvonena.
"Od Rally Monte Carlo se už plně soustřeďuji na tuto rally. Vloni to byla moje teprve druhá soutěž s DS3 WRC a chybělo mi trošku štěstí, abych vyhrál. O rok později už se cítím na to, že bych zde mohl oslavit svůj první úspěch v roce 2013. Bude pochopitelně hodně záležet na podmínkách, jeslti bude sněžit, jaká bude teplota a podobně.
Bude také záležet na využití sněžných pneumatik. Nové pneumatiky Michelin X-Ice North se zdají být spíše tvrdé, ale uvidíme až při závodu," říká vítěz z roku 2011. Mikko Hirvonen má na sněžných soutěžích dobrou bilanci - 1. (Norsko) a 3. (Švédsko) místo z roku 2007, 2. místo z roku 2008 a 2009, v letech 2010 a 2011 vyhrál a vloni byl druhý, na sněhu tedy patří mezi favority.
Vloni Sordo musel ze soutěže odstoupit
Naopak tento povrch mezi své oblíbené neřadí Dani Sordo: "Na tomto povrchu se ještě zcela jistě můžeme zlepšovat. V roce 2010 jsem měl už ale dobré tempo a zajel jsem podium, snad se mi podaří jet opět toto tempo. Můj letošní cíl je jasný - získat co možná nejlepší výsledek. Skutečnost, že nejsem nominovaný na body pro tým snižuje tlak na mou osobu."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.