Tovární tým Citroën přijíždí do Švédska v dobrém rozpoložení. Na Monte Carlu slavili vítězství, ve Švédsku mají minimálně jednoho muže, který muže týmu další vítězství zajistit - Mikko Hirvonena.
"Od Rally Monte Carlo se už plně soustřeďuji na tuto rally. Vloni to byla moje teprve druhá soutěž s DS3 WRC a chybělo mi trošku štěstí, abych vyhrál. O rok později už se cítím na to, že bych zde mohl oslavit svůj první úspěch v roce 2013. Bude pochopitelně hodně záležet na podmínkách, jeslti bude sněžit, jaká bude teplota a podobně.
Bude také záležet na využití sněžných pneumatik. Nové pneumatiky Michelin X-Ice North se zdají být spíše tvrdé, ale uvidíme až při závodu," říká vítěz z roku 2011. Mikko Hirvonen má na sněžných soutěžích dobrou bilanci - 1. (Norsko) a 3. (Švédsko) místo z roku 2007, 2. místo z roku 2008 a 2009, v letech 2010 a 2011 vyhrál a vloni byl druhý, na sněhu tedy patří mezi favority.
Vloni Sordo musel ze soutěže odstoupit
Naopak tento povrch mezi své oblíbené neřadí Dani Sordo: "Na tomto povrchu se ještě zcela jistě můžeme zlepšovat. V roce 2010 jsem měl už ale dobré tempo a zajel jsem podium, snad se mi podaří jet opět toto tempo. Můj letošní cíl je jasný - získat co možná nejlepší výsledek. Skutečnost, že nejsem nominovaný na body pro tým snižuje tlak na mou osobu."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?