Pro Pettera Solberga je jasným favoritem pro druhý podnik MS, Švédskou rally, Sébastien Ogier z Volkswagenu. Dle Nora bude Mads Ostberg pod velkým tlakem.
Pro Pettera Solberga skončila ve Španělsku 2012 dle jeho slov prozatím pouť ve WRC. Ve Švédsku se do šampionátu vrací, ovšem s historickou zadokolkou - Fordem Escortem Mk2. Když se podívá na své dřívější kolegy, tak má mistr světa z roku 2003 jasného favorita pro sněžnou soutěž. "Myslím, že Sébastien Ogier bude těžko k poražení," řekl Petter Solberg.
Francouz dojel při debutu Pola R WRC v Monte Carlu druhý. Jediným vážným protivníkem by dle Solberga pro Ogiera mohl být Jari-Matti Latvala, jeho loňský kolega od Fordu. Jde však o to, jak moc si Fin na Polo stihne na sněhu zvyknout.
Petter Solberg svého favorita pro Śvédsko má a jeho bratr to není
Dalším kandidátem na vítězství by mohl být jeho krajan, Mads Ostberg. Ten byl v uplynulých letech ve Švédsku druhý a třetí. Už vloni říkal, že chce letos ve Švédsku získat chybějící podiové umístění. "Ve Švédsku byl vždy silný, ale pravděpodobně bude tím, kdo bude pociťovat největší tlak," dodává Solberg pro wrc.com.
Petter se tak vůbec nezmiňuje o Mikku Hirvonenovi. Ten se při Rally Monte Carlo hodně trápil se svoji DS3 WRC a na vítězství pomýšlet nemohl. 32letý Fin však na asfaltu nikdy silný nebyl, ve Švédsku triumfoval v roce 2010 a o rok později byl za Latvalou druhý.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?