Pro Pettera Solberga je jasným favoritem pro druhý podnik MS, Švédskou rally, Sébastien Ogier z Volkswagenu. Dle Nora bude Mads Ostberg pod velkým tlakem.
Pro Pettera Solberga skončila ve Španělsku 2012 dle jeho slov prozatím pouť ve WRC. Ve Švédsku se do šampionátu vrací, ovšem s historickou zadokolkou - Fordem Escortem Mk2. Když se podívá na své dřívější kolegy, tak má mistr světa z roku 2003 jasného favorita pro sněžnou soutěž. "Myslím, že Sébastien Ogier bude těžko k poražení," řekl Petter Solberg.
Francouz dojel při debutu Pola R WRC v Monte Carlu druhý. Jediným vážným protivníkem by dle Solberga pro Ogiera mohl být Jari-Matti Latvala, jeho loňský kolega od Fordu. Jde však o to, jak moc si Fin na Polo stihne na sněhu zvyknout.
Petter Solberg svého favorita pro Śvédsko má a jeho bratr to není
Dalším kandidátem na vítězství by mohl být jeho krajan, Mads Ostberg. Ten byl v uplynulých letech ve Švédsku druhý a třetí. Už vloni říkal, že chce letos ve Švédsku získat chybějící podiové umístění. "Ve Švédsku byl vždy silný, ale pravděpodobně bude tím, kdo bude pociťovat největší tlak," dodává Solberg pro wrc.com.
Petter se tak vůbec nezmiňuje o Mikku Hirvonenovi. Ten se při Rally Monte Carlo hodně trápil se svoji DS3 WRC a na vítězství pomýšlet nemohl. 32letý Fin však na asfaltu nikdy silný nebyl, ve Švédsku triumfoval v roce 2010 a o rok později byl za Latvalou druhý.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?