Mikkelsen zazářil v Laponsku, Volkswagen se má na co těšit

Mikkelsen, Andreas
Mikkelsen, Andreas, foto: www.ircseries.com
iM2 31. ledna 2013 20:34
Sdílej:

Třetí tovární jezdec Volkswagenu, Andreas Mikkelsen, na Rally Lappland zaujal působivým výkonem. Nebýt defektu, mohl by dokonce vyhrát!

Andreas Mikkelsen se zdá být více než dobře připraven na svůj debut v MS s továrním Polem R WRC. O víkendu získal Nor s vozem Škoda Fabia S2000 druhé místo na Rally Lappland ve Finsku, a to navíc druhý byl jen kvůli defektu. Při teplotách kolem mínus 24 stupňů Celisia se dokázal dvojnásobný mistr IRC prosadit mezi místními jezdci - po prvním dni vedl.

Už to vypadalo, že míři za vítězstvím - vyhrál 4 z 5 zkoušek. Jenže hned zkraje druhého dne dostal defekt, kdy přišel o veškerý vzduch z pneumatiky. Ztráta 4 minut srazila Mikkelsena na 8. místo. Jezdci se poté podařilo jízdou na hraně na zledovadělých finských cestách dostat Škodu Fabii S2000 na podium - pouze 1:37 za vítězem, Juhou Salem. "To byla velkolepá rally," popsal soutěž samotný soutěžák pro crash.net.

Andreas vloni při Rally Argentina

Andreas byl nadšen: "Museli jsme tvrdě bojovat a některé vložky druhé etapy byly neuvěřitelně rychlé. Moc jsme si jízdu užívali." Podle jeho slov už vše v kokpitu po výměně spolujezdce za Mikko Markkulu funguje. Jen dodejme, že Mikkelsena uvidíme v kokpitu Volkswagenu poprvé v Portugalsku.

Stalo se
Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?

Novinky ze světa EV
Volkswagen nyní v této upoutávce poprvé ukazuje konkrétní náhled na svůj nový základní elektromobil ID.1.

Revoluce: VW ukázal nový malý elektromobil za 500 tisíc

VW představuje nový malý elektromobil ID.1, který nahrazuje model E-Up. S cenovkou kolem 20 000 eur (kolem 510.000 Kč - pozn. redakce) přináší revoluci v cenově dostupné elektromobilitě. Web Auto motor und sport zveřejnil první informace o jeho technologii, designu a plánovaném uvedení na trh.

Testy aut
DS 4 Hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: DS 4 Hybrid Pallas – jak jezdí ve městě, na dálnici či okresce?

Naše dlouhodobá recenze pokračuje s hlavní jízdní sekcí. Auto jsme pořádně protáhli v různých prostředích, kde se nová hybridní DS 4 ukázala jako překvapivě všestranné auto. Není však vše zalité sluncem a nějaká ta ale se přeci jen našla. To, že má hezkou spotřebu ve městě či na okresce asi tušíte, ale co na dálnici?