VIDEO; Na serveru youtube.com se objevilo zajímavé video, pořízené při rally Monte Carlo. Šéfa M-Sportu, Malcolma Wilsona, zpovídá mladá holčička s čepicí podporující Novikova. O tom, že se mladá slečně umí velice dobře ptát, se můžete přesvědčit ostatně i Vy.
Zkraje se holčička zeptala, jaké to je bez tovární podpory a jestli má Wilson rád práci s mladými jezdci. Další otázka již směřovala přímo na "malcolmův" M-Sport, konkrétně, kolik lidí v týmu pracuje a zda-li je zná všechny? "Znám téměř všechny, ale neznám jména všech. Na některých závodech máme kolem 100 lidí, na základně pracuje 200 a dalších 15 lidí je na základně v Polsku," odpovídá Malcolm Wilson.
Další otázka se týkala vozu Ford Fiesta R5 a faceliftu vozu WRC, o kterém jsme Vás informovali zde. Zajímalo by Vás, kolik M-Sport za dobu své existence postavil soutěžních vozů, mladá slečna se zeptala za Vás, a Malcolm se očividně s touto otázkou docela "zapotil". Nakonec však jako správný šéf týmu ukázal dobrý přehled.
"Postavili jsme 97 Focusů WRC, myslím, že jsme zkonstruovali 36 nebo 37 Fiest WRC, 47 Fiest S2000, prodali jsmě přes 300 kitů na Fiestu ST a 250 kitů pro Fiestu R2." Zajímavý je především údaj o Fiestách S2000, například Škoda se přiblízila s prodeji Fabii S2000 číslu 100 a Peugeot ho již přesáhl. Musíme však vzít v potaz, že Fiesty S2000 se začaly prodávat výrazně později a dost kupců také zvolilo vůz RRC.
Téměř 100 vyrobených Focusu RS WRC je impozantní číslo
Slečna se ještě zeptala na to, jaké výsledky očekává od Madse a Evgenyho, kdy uvidíme Matthewa Wilsona opět ve voze a nebo co přinesl rallyový Santa Wilsonovi pod stromeček. Nakonec se role otočily a Malcolm měl také otázku. Na video se podívejte pod článkem.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?