Ogier: Druhé místo je pro nás jako vítězství

Ogier, Sebastien - Ingrassia, Julien
Ogier, Sebastien - Ingrassia, Julien, foto: Joel Martin, RallyZone.cz
iM2 20. ledna 2013 18:35
Sdílej:

Sébastien Ogier prohlásil, že umístění na podium při Rally Monte Carlo je pro celý tým Volkswagen jako vítězství. Ogier nejenže soutěž dokončil na druhém místě za Sébastienem Loebem, ale také získal pro Polo R WRC dva nejrychlejší časy. Vůz dokonce po RZ1 soutěž vedl.

"Jsem závodník, takže jsem nikdy nebyl spokojený s druhým místem, ale tentokrát je to jiné. Je to jako vítězství. Je škoda, že zde [v cíli] s námi není Jari-Matti. Oba vozy v TOP5, to by byl pro Volkswagen skvělý výsledek. Podmínky byly ale tak šílené, že bylo velmi jednoduché udělat chybu. V budoucnu toho ale s Jarim-Mattim můžeme dosáhnout hodně," říká Sébastien Ogier.

"Na tohle jsem čekal celý rok. Bylo to frustrující, pořád jsme jen testovali a vyvíjeli, ale nakonec je Polo R WRC konkurenceschopné hned od prvního startu. Chci na tomto místě poděkovat všem lidem, kteří se na jeho vývoji podíleli. Jsem velmi šťastný a mám velkou motivaci pro zbytek sezony. Teď de facto vedeme mistrovství." 

Také šéf týmu, Jost Capito, je výsledkem velmi potěšen: "Ještě před dvěma hodinami jsme si nic podobného nechtěli připustit. Je to skvělé být v cíli. Možná bychom byli schopni získat body i na Power Stage, kdyby byla odjeta. S druhým místem jsme velmi spokojeni."

"Sébastien odvedl skvělou práci. Jsem hrdý na práci, kterou tým odvedl. Byli jsme překvapeni, že už na tak komplexní rally, jakou Monte Carlo je, jsme byli schopni bojovat o čelo. Jsem také velmi rád, že jsme celou soutěž zvládli jako tým. Tým je na výzvu v podobě mistrovství světa dobře připraven."

Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.