Sébastien Ogier prohlásil, že umístění na podium při Rally Monte Carlo je pro celý tým Volkswagen jako vítězství. Ogier nejenže soutěž dokončil na druhém místě za Sébastienem Loebem, ale také získal pro Polo R WRC dva nejrychlejší časy. Vůz dokonce po RZ1 soutěž vedl.
"Jsem závodník, takže jsem nikdy nebyl spokojený s druhým místem, ale tentokrát je to jiné. Je to jako vítězství. Je škoda, že zde [v cíli] s námi není Jari-Matti. Oba vozy v TOP5, to by byl pro Volkswagen skvělý výsledek. Podmínky byly ale tak šílené, že bylo velmi jednoduché udělat chybu. V budoucnu toho ale s Jarim-Mattim můžeme dosáhnout hodně," říká Sébastien Ogier.
"Na tohle jsem čekal celý rok. Bylo to frustrující, pořád jsme jen testovali a vyvíjeli, ale nakonec je Polo R WRC konkurenceschopné hned od prvního startu. Chci na tomto místě poděkovat všem lidem, kteří se na jeho vývoji podíleli. Jsem velmi šťastný a mám velkou motivaci pro zbytek sezony. Teď de facto vedeme mistrovství."
Také šéf týmu, Jost Capito, je výsledkem velmi potěšen: "Ještě před dvěma hodinami jsme si nic podobného nechtěli připustit. Je to skvělé být v cíli. Možná bychom byli schopni získat body i na Power Stage, kdyby byla odjeta. S druhým místem jsme velmi spokojeni."
"Sébastien odvedl skvělou práci. Jsem hrdý na práci, kterou tým odvedl. Byli jsme překvapeni, že už na tak komplexní rally, jakou Monte Carlo je, jsme byli schopni bojovat o čelo. Jsem také velmi rád, že jsme celou soutěž zvládli jako tým. Tým je na výzvu v podobě mistrovství světa dobře připraven."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?