Ve středu startuje slavná Rally Monte Carlo a na jejím startu nebude chybět ani belgický talent Thierry Neuville na Fordu Fiesta RS WRC.
Na belgickou posádku Thierry Neuville - Nicolas Gilsoul čeká třetí účast na slavné Rally Monte Carlo. V předchozích dvou případech ale Neuville ani jednou nespatřil cíl, když v roce 2011, ještě za volantem Peugeotu 207 S2000, havaroval a v roce 2012 ulomil kolo u svého Citroenu DS3 WRC. Monte Carlo je také velmi specifickou soutěží a to, když se zde nepoužívá pravidlo Rally2 a hlavně díky velmi obtížné volbě pneumatik. Na Thierry Neuvilla však čeká další výzva a to když na Monte poprvé usedne do Fordu Fiesta RS WRC.
"Rozhodně to bude obtížný závod - zvlášť pro nás s novým autem. Test proběhl velmi dobře a do nové sezóny můžu vstoupit s dobrým pocitem. Hodně jsme se dozvěděli o nastavení vozu a také o pneumatikách. Ale stále je na čem pracovat," říká Thierry Neuville. "Monte je jako loterie. Pokud se vám budou vyhýbat problémy, máte velkou šanci se dostat až do cíle. Pokud skončíme v první desítce, bude to pro nás skvělý výsledek," dodává Neuville.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?