Nová sezóna ještě ani nezačala a tovární jezdec Citroenu, Mikko Hirvonen, zažil při testech na Rally Monte Carlo velmi tvrdý crash. Naštěstí zůstala posádka bez zranění.
Pomalu se blíží start nové sezóny mistrovství světa v rally a úvodním podnikem bude slavná Rally Monte Carlo. Na tuto soutěž probíhá spousta testů a nejednak je tomu i u továrního týmu Abu Dhabi Citroen Total World Rally Teamu. Poslední den testu však pro Hirvonena s Lehtinenem nedopadl nejlépe, jelikož Hirvonen udělal chybu a ve velké rychlosti poslal svůj vůz přes střechu. Posádce se naštěstí nic nestalo. To samé už ovšem nelze říci o jejich Citroenu DS3 WRC.
"Nehoda se stala v rychlé zatáčce, možná na pátý rychlostní stupeň. Jeli jsme asi 100 km/h na slickách a špatně jsem trefil brzdný bod, dostali jsme se do rozbředlého sněhu a už to bylo, nemohl jsem s tím nic dělat. Narazili jsme do stráně a třikrát jsme šli přes střechu. Měli jsme docela štěstí, že auto zůstalo na silnici. Není to nejlepší start do nového roku, ale naštěstí to byl poslední den testu," uvedl k nehodě Fin Mikko Hirvonen.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?