Nová sezóna ještě ani nezačala a tovární jezdec Citroenu, Mikko Hirvonen, zažil při testech na Rally Monte Carlo velmi tvrdý crash. Naštěstí zůstala posádka bez zranění.
Pomalu se blíží start nové sezóny mistrovství světa v rally a úvodním podnikem bude slavná Rally Monte Carlo. Na tuto soutěž probíhá spousta testů a nejednak je tomu i u továrního týmu Abu Dhabi Citroen Total World Rally Teamu. Poslední den testu však pro Hirvonena s Lehtinenem nedopadl nejlépe, jelikož Hirvonen udělal chybu a ve velké rychlosti poslal svůj vůz přes střechu. Posádce se naštěstí nic nestalo. To samé už ovšem nelze říci o jejich Citroenu DS3 WRC.
"Nehoda se stala v rychlé zatáčce, možná na pátý rychlostní stupeň. Jeli jsme asi 100 km/h na slickách a špatně jsem trefil brzdný bod, dostali jsme se do rozbředlého sněhu a už to bylo, nemohl jsem s tím nic dělat. Narazili jsme do stráně a třikrát jsme šli přes střechu. Měli jsme docela štěstí, že auto zůstalo na silnici. Není to nejlepší start do nového roku, ale naštěstí to byl poslední den testu," uvedl k nehodě Fin Mikko Hirvonen.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.