Finský pilot Jari Ketomaa se chystá na další pokračování šampionátu mistrovství Evropy s Fordem Fiesta RRC a na MS ve Švédsku s Fordem Fiesta WRC.
Jari Ketomaa, tento finský soutěžák se v loňském roce celkem čtyř soutěží mistrovství světa s vozem nejvyšší specifikace WRC, tedy s Fordem Fiesta WRC. Největší zásluhu na jeho startech však měla pneumatikářská firma DMACK, kde Ketomaa "slouží" jako testovací pilot těchto pneumatik. I právě díky tomu čeká na Jariho Ketomaa dvě sněžené soutěže a opět s podporou pneumatikářské firmy DMACK.
"Naše zimní pneumatiky se výrazně zlepšily," říká šéf firmy DMACK, Dick Cormack. "Jsme přesvědčeni, že Jari může tento pokrok ukázat na vybraných soutěžích," dodává Cormack. První soutěží pro Ketomaa bude na začátku února Rally Liepaja-Ventspils, jenž se pojede v Lotyšsku jako druhá soutěž mistrovství Evropy a zde se Ketomaa představí na voze Ford Fiesta RRC. O týden později se už Jari Ketomaa postaví na start druhé soutěže mistrovství světa s Fordem Fiesta WRC.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?