Finský pilot Jari Ketomaa se chystá na další pokračování šampionátu mistrovství Evropy s Fordem Fiesta RRC a na MS ve Švédsku s Fordem Fiesta WRC.
Jari Ketomaa, tento finský soutěžák se v loňském roce celkem čtyř soutěží mistrovství světa s vozem nejvyšší specifikace WRC, tedy s Fordem Fiesta WRC. Největší zásluhu na jeho startech však měla pneumatikářská firma DMACK, kde Ketomaa "slouží" jako testovací pilot těchto pneumatik. I právě díky tomu čeká na Jariho Ketomaa dvě sněžené soutěže a opět s podporou pneumatikářské firmy DMACK.
"Naše zimní pneumatiky se výrazně zlepšily," říká šéf firmy DMACK, Dick Cormack. "Jsme přesvědčeni, že Jari může tento pokrok ukázat na vybraných soutěžích," dodává Cormack. První soutěží pro Ketomaa bude na začátku února Rally Liepaja-Ventspils, jenž se pojede v Lotyšsku jako druhá soutěž mistrovství Evropy a zde se Ketomaa představí na voze Ford Fiesta RRC. O týden později se už Jari Ketomaa postaví na start druhé soutěže mistrovství světa s Fordem Fiesta WRC.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.