Honza Kopecký doufá, že po vítězství na Janner Rallye se zúčastní více soutěží mistrovství Evropy, kde by rád zaútočil na titul mistra Evropy.
První soutěží roku 2013 byla rakouská Janner Rallye, kde nechyběla ani tovární posádka týmu Škoda Motorsport Jan Kopecký - Pavel Dresler. Tato dvojice startovala do soutěže se startovním číslem 1 a na čele soutěže se pohybovala až do poloviny druhé etapy, kdy dostal Kopecký defekt a klesl na třetí místo. Následně však Kopecký s Dreslerem na dvou dlouhým zkouškách zatáhli a nakonec dokázali zvítězit s náskokem půl vteřiny. Po tomto vítězství se nechal Kopecký slyšet, že by rád napodobil svého bývalého týmového kolegu Juho Hanninena, jenž získal titul mistra Evropy v loňskom roce. Další program Kopeckého má být oznámen již brzy.
"Bohemia a Barum Rally, to jsou soutěže, na kterých vím, že budeme určitě startovat," říká Kopecký na otázku jeho dalšího programu v roce 2013. "Bylo by hezké vyhrát mistrovství Evropy, protože jsem ještě tento šampionát nevyhrál a byl by to určitě příjemný pocit," dodává Kopecký. Mistrovství Evropy v rally pokračuje za měsíc v Lotyšsku, kdy se pojede Rally Liepaja-Ventspils.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?