Bryan Bouffier podlel na Janner Rally Kopeckému o pouhých pět desetin sekundy. Přesto není z druhého místa zklamaný.
Francouz Bryan Bouffier se po celý průběh Janner Rallye pohyboval na druhém místě za Janem Kopeckým. Pak ovšem přišla patnáctá rychlostní zkouška, kde dostal Kopecký defekt a rázem byl Bouffier ve vedení s půl minutovým náskokem. Ani ten mu ovšem nestačil, když Kopecký na posledních dvou rychlostních zkouškách velmi výrazně zatáhnul a Bouffiera porazil o nicotných pět desetin sekundy.
"Tlak byl vysoký po celou soutěž, jelikož je to velmi obtížný závod," říká Bryan Bouffier. "Snažil jsem se jet co nejrychleji, ale Jan takřka letěl a bylo nemožné držet s ním tempo. Byl to fantastický víkend a bylo velmi pěkné konkurovat Škodovce a Janovi. Sice by bylo hezčí vyhrát, ale i s druhým místem jsem spokojený," dodává Bryan Bouffier. A Bouffier chválí i organizaci soutěže. "Soutěž byla velmi dobře zorganizována. Nemůžu říct, že jsem byl překvapený, protože jsem si myslel, že se setkám s takovou organizací. Zejména z bezpečností stránky soutěže, odvedli pořadatelé velmi dobrou práci."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.