Bryan Bouffier podlel na Janner Rally Kopeckému o pouhých pět desetin sekundy. Přesto není z druhého místa zklamaný.
Francouz Bryan Bouffier se po celý průběh Janner Rallye pohyboval na druhém místě za Janem Kopeckým. Pak ovšem přišla patnáctá rychlostní zkouška, kde dostal Kopecký defekt a rázem byl Bouffier ve vedení s půl minutovým náskokem. Ani ten mu ovšem nestačil, když Kopecký na posledních dvou rychlostních zkouškách velmi výrazně zatáhnul a Bouffiera porazil o nicotných pět desetin sekundy.
"Tlak byl vysoký po celou soutěž, jelikož je to velmi obtížný závod," říká Bryan Bouffier. "Snažil jsem se jet co nejrychleji, ale Jan takřka letěl a bylo nemožné držet s ním tempo. Byl to fantastický víkend a bylo velmi pěkné konkurovat Škodovce a Janovi. Sice by bylo hezčí vyhrát, ale i s druhým místem jsem spokojený," dodává Bryan Bouffier. A Bouffier chválí i organizaci soutěže. "Soutěž byla velmi dobře zorganizována. Nemůžu říct, že jsem byl překvapený, protože jsem si myslel, že se setkám s takovou organizací. Zejména z bezpečností stránky soutěže, odvedli pořadatelé velmi dobrou práci."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?