Dani Sordo se vrací do Citroënu, když 2 roky závodil s Mini JCW WRC. Podle mnohých už tento speciál nemá na to, aby bojoval o vítězství v soutěžích a celý projekt Mini v MS spěje ke konci. Sordo je ale jiného mínění.
"Je to [Prodrive] skutečně profesionální tým. Byla by škoda, kdyby toho nechali. Dave Wilcock je jedním z nejlepších inženýrů, se kterými jsem pracoval. Prodrive zažívá složité období, protože jim chybí peníze. To auto má na vítězství, celý tým by si to zasloužil," říká Dani Sordo.
Kde je podle něj JWC WRC silný a kde má naopak slabiny: "Auto má skvělý podvozek, naopak motor je slabší. Je možné, že to má co dočinění s BMW a jejich odstoupením od projektu Mini ve WRC. Na motor Mini se jednou podívali inženýři z projektu Aston Martinu na okruzích a během 5 minut dokázali nalézt dalších 10 koní. Tým podřebuje podporu, protože auto je schopné vyhrávat."
Slabý motor kritizoval Dani Sordo hned po prvním svezení s JCW WRC...
Dále už Španěl pokračoval o Citroënu: "Když jsem byl poprvé u Citroënu, tak jsem pořád seděl v autě. S Prodrivem jsme ale absolvovali jen vybrané soutěže a testovali jen občas, takže jsem měl víc volna. Časem zjistíte, že když nejezdíte pořád, tak vám to chybí.
Teď, když jsem se vrátil, chci uspět více než kdy předtím. Jsem hladový po vítězstvích. Jezdím nejlépe co jsem kdy jezdil. Problémem by mohly být pouze tratě jako Mexiko, kde jsem vloni nejel, a tak pro mě bude polovina soutěže nová."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.