Seznam přihlášených na Rallye Monte Carlo obsahuje celkem 6 oficiálních týmů. 3 tovární týmy a 3 WRC týmy.
Pomalu ale jistě se blíží úvodní soutěž sezóny mistrovství světa, kterou bude Rallye Monte Carlo. Jelikož již je na světě seznam přihlášených na tuto soutěž, můžeme vidět, že na Monte Carlo je přihlášeno šest oficiálnách týmů. Tři tovární týmy a tři WRC týmy. Další změnou je, že ve startovní listině chybí startovní číslo 3, které bude patři Dani Sordovi na soutěží, které nepojede Sebastien Loeb. Krom zmíněného startovního čísla 3 rovněž chybí startovní číslo 9, jenž bude vozit pravděpodobně třetí pilot Volkswagenu, Andreas Mikkelsen. Nakonec byl zapsán jako tovární tým M-Sport, ikdyž podle pravidel musí být v názvu týmu uvedena značka.
Tovární týmy:
Citroen Total WRT Abu Dhabi (1 - Loeb, 2 - Hirvonen)Qatar M-Sport WRT (4 - Ostberg, 5 - Novikov)Volkswagen Motorsport (7 - Latvala, 8 - Ogier)
WRC týmy:Qatar WRT (6 - Hanninen, 11 - Neuville) - FordAbu Dhabi Citroen Total WRT (10 - Sordo)Lotus WRC Team (12 - Kosciuszko) - Mini
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?