Seznam přihlášených na Rallye Monte Carlo obsahuje celkem 6 oficiálních týmů. 3 tovární týmy a 3 WRC týmy.
Pomalu ale jistě se blíží úvodní soutěž sezóny mistrovství světa, kterou bude Rallye Monte Carlo. Jelikož již je na světě seznam přihlášených na tuto soutěž, můžeme vidět, že na Monte Carlo je přihlášeno šest oficiálnách týmů. Tři tovární týmy a tři WRC týmy. Další změnou je, že ve startovní listině chybí startovní číslo 3, které bude patři Dani Sordovi na soutěží, které nepojede Sebastien Loeb. Krom zmíněného startovního čísla 3 rovněž chybí startovní číslo 9, jenž bude vozit pravděpodobně třetí pilot Volkswagenu, Andreas Mikkelsen. Nakonec byl zapsán jako tovární tým M-Sport, ikdyž podle pravidel musí být v názvu týmu uvedena značka.
Tovární týmy:
Citroen Total WRT Abu Dhabi (1 - Loeb, 2 - Hirvonen)Qatar M-Sport WRT (4 - Ostberg, 5 - Novikov)Volkswagen Motorsport (7 - Latvala, 8 - Ogier)
WRC týmy:Qatar WRT (6 - Hanninen, 11 - Neuville) - FordAbu Dhabi Citroen Total WRT (10 - Sordo)Lotus WRC Team (12 - Kosciuszko) - Mini
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?