Sebastien Loeb chtěl s rally skončit už v roce 2005.
Nová sezóna mistrovství světa bude po devíti letech v něčem jiná. Po devíti letech, kdy vládl světové rally Sebastien Loeb, poznáme příští rok nového mistra světa, jelikož se Loeb s Elenou zúčastní pouze vybraných soutěží. Avšak Sebastien Loeb přiznal, že o svém odchodu z rally uvažoval už v roce 2005. "Myslím, že už v roce 2005 jsem říkal své matce, že s rally skončím brzy," řekl Sebastien Loeb francouzskému magazínu Sport Auto.
"Už je to pár let, kdy mi říkal Daniel a ostatní: "Pojď, pojedeme až do roku 2012." Já jsem si vždy myslel, že je to šílené, ale je konec roku 2012 a my jsme to dokázali," dodává Loeb. Loeb s Elenou přiznali, že je tak dlouho držela chuť závodit. "Potřeboval jsem hodně jezdit. Když jsem si to uvědomil, tak jsem založil Sebastien Loeb Racing, abych měl do budoucna v motorsportu, co dělat. Jsem rovněž ambassadorem Citroenu, ale nejsem jen ten, co se podepisuje, taková role mne nezajímá," ukončuje Loeb.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?