Tým Škody UK se v příštím roce pravděpodobně nepředstaví na žádné soutěži.
Poté, co Andreas Mikkelsen dokázal obhájit titul šampióna v seriálu Intercontinental Rally Challenge za tým Škoda UK Motorsport, nastala otázka, jaká vůbec bude budoucnost tohoto týmu. Andreas Mikkelsen se totiž stal továrním jezdcem Volkswagenu a fanoušci tak netrpělivě očekávali, koho si Škoda UK vybere do další sezóny - tentokrát ovšem do Mistrovství Evropy, jelikož IRC se s ME sloučilo.
Nyní je ovšem jasno. Minimálně v roce 2013 pravděpodobně na tratích neuvidíme žádného zástupce týmu Škody UK. "Zatím nevíme, co přesně s námi příští rok bude. Jedna věc je ovšem jistá. Zůstaneme v rally, ale bereme si další pauzu, aby jsme mohli promyslet plány na rok 2014," říká šéfka týmu Cathie Sleigh. Zároveň dodává: "Zatím to vypadá, že by jsme mohli podporovat nějakého mladého britského jezdce. Samozřejmě by se zúčastňoval soutěží na mezinárodní úrovni."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?