Tým Škody UK se v příštím roce pravděpodobně nepředstaví na žádné soutěži.
Poté, co Andreas Mikkelsen dokázal obhájit titul šampióna v seriálu Intercontinental Rally Challenge za tým Škoda UK Motorsport, nastala otázka, jaká vůbec bude budoucnost tohoto týmu. Andreas Mikkelsen se totiž stal továrním jezdcem Volkswagenu a fanoušci tak netrpělivě očekávali, koho si Škoda UK vybere do další sezóny - tentokrát ovšem do Mistrovství Evropy, jelikož IRC se s ME sloučilo.
Nyní je ovšem jasno. Minimálně v roce 2013 pravděpodobně na tratích neuvidíme žádného zástupce týmu Škody UK. "Zatím nevíme, co přesně s námi příští rok bude. Jedna věc je ovšem jistá. Zůstaneme v rally, ale bereme si další pauzu, aby jsme mohli promyslet plány na rok 2014," říká šéfka týmu Cathie Sleigh. Zároveň dodává: "Zatím to vypadá, že by jsme mohli podporovat nějakého mladého britského jezdce. Samozřejmě by se zúčastňoval soutěží na mezinárodní úrovni."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?