Tým Škody UK se v příštím roce pravděpodobně nepředstaví na žádné soutěži.
Poté, co Andreas Mikkelsen dokázal obhájit titul šampióna v seriálu Intercontinental Rally Challenge za tým Škoda UK Motorsport, nastala otázka, jaká vůbec bude budoucnost tohoto týmu. Andreas Mikkelsen se totiž stal továrním jezdcem Volkswagenu a fanoušci tak netrpělivě očekávali, koho si Škoda UK vybere do další sezóny - tentokrát ovšem do Mistrovství Evropy, jelikož IRC se s ME sloučilo.
Nyní je ovšem jasno. Minimálně v roce 2013 pravděpodobně na tratích neuvidíme žádného zástupce týmu Škody UK. "Zatím nevíme, co přesně s námi příští rok bude. Jedna věc je ovšem jistá. Zůstaneme v rally, ale bereme si další pauzu, aby jsme mohli promyslet plány na rok 2014," říká šéfka týmu Cathie Sleigh. Zároveň dodává: "Zatím to vypadá, že by jsme mohli podporovat nějakého mladého britského jezdce. Samozřejmě by se zúčastňoval soutěží na mezinárodní úrovni."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?