Tomáš Srnka Ondrej a CMM Media Sport Team v roku 2012 dokázali spoločne v roku 2012 veľmi veľa. Množstvo dobrých umiestnení, ale aj víťazstiev, ktoré vyvrcholili ziskom majstrovského titulu v triede 3. Aj z toho dôvodu sa predstaví Tomáš Srnka Ondrej aj s manažérom CMM Media Sport Teamu na poslednom tohtoročnom podujatí v Maďarsku.
Szilveszter Rally 2012 pripravila pre súťažiacich celkovo šesťdesiatsedem kilometrov dlhú trať, v rámci ktorej je zakomponovaných aj vyše päťdesiatsedem ostrých kilometrov. Jej štart je plánovaný na 28.decembra a cieľ na 29.decembra 2012.
„Rád by som poďakoval tímu CMM Media Sport za možnosť odštartovať na podujatí, ktoré sa bude konať na okruhu Hungaroring a v jeho tesnej blízkosti. Rád sa porovnám s maďarskými posádkami, s ktorými som tento rok nemal možnosť súperiť na spoločných tratiach,“ povedal Tomáš Srnka Ondrej.
„Opäť si vyskúšam úlohu spolujazdca v rally aute na čo sa naozaj veľmi teším. Odštartujeme opäť s Mitsubishi Lancer EVO IX z dielní Srnka motorsport, s ktorým Tomáš vybojoval titul majstra Slovenska v triede 3. Verím tomu, že to bude poriadna zábava a my si to spoločne so Srnkom užijeme,“ dodal Martin Markovič, manažér CM Media Sport.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.