Navrátilec Citroënu, Dani Sordo, je blízko tomu, aby se v příští sezoně objevil ve všech soutěžích WRC. Původně měl jet Španěl 11 soutěží (chybět měl ve Švédsku a Francii), teď by mohl jet všech 13 soutěží.
Samotný šéf Citroënu, Yves Matton, ale prohlásil, že věří v to, že se mu podaří pro Španěla zajistit rozpočet na všech 13 soutěží. "Důležité je, aby startoval hodně zkraje šampionátu, tam se totiž může stát vše," říká Matton.
Dani Sordo pojede za Citroën Total Abu Dhabi World Rally Team společně s Mikkou Hirvonenem na 9 soutěžích, ve zbývajících bude druhým jezdcem týmu Sébastien Loeb. Na soutěžích s účastí Loeba bude Sordo hájit barvy sesterského Abu Dhabi Citroën Total World Rally Teamu, jehož jezdcem bude Khalid Al-Qassimi.
"Nezáleží na jménu týmu, auto bude stejné. Momentálně to vypadá dobře i se starty ve Švédsku a Francii. Samozřejmě bych moc rád jel. Opravdu moc rád bych jel na všech podnicích," říká Španěl, který usedne do DS3 WRC.
Zajímavostí je, že Sordo v plné třetině svých startu v MS dosáhl na podiové umístění! Nikdy se mu však zatím nepodařilo postavit se na stupínek nejvyšší - to je jeho hlavní cíl pro letošní sezonu. Za Citroën naposledy jezdil v roce 2010, kdy startoval střídavě za Citroën WRT a Juniorský tým.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?