Navrátilec Citroënu, Dani Sordo, je blízko tomu, aby se v příští sezoně objevil ve všech soutěžích WRC. Původně měl jet Španěl 11 soutěží (chybět měl ve Švédsku a Francii), teď by mohl jet všech 13 soutěží.
Samotný šéf Citroënu, Yves Matton, ale prohlásil, že věří v to, že se mu podaří pro Španěla zajistit rozpočet na všech 13 soutěží. "Důležité je, aby startoval hodně zkraje šampionátu, tam se totiž může stát vše," říká Matton.
Dani Sordo pojede za Citroën Total Abu Dhabi World Rally Team společně s Mikkou Hirvonenem na 9 soutěžích, ve zbývajících bude druhým jezdcem týmu Sébastien Loeb. Na soutěžích s účastí Loeba bude Sordo hájit barvy sesterského Abu Dhabi Citroën Total World Rally Teamu, jehož jezdcem bude Khalid Al-Qassimi.
"Nezáleží na jménu týmu, auto bude stejné. Momentálně to vypadá dobře i se starty ve Švédsku a Francii. Samozřejmě bych moc rád jel. Opravdu moc rád bych jel na všech podnicích," říká Španěl, který usedne do DS3 WRC.
Zajímavostí je, že Sordo v plné třetině svých startu v MS dosáhl na podiové umístění! Nikdy se mu však zatím nepodařilo postavit se na stupínek nejvyšší - to je jeho hlavní cíl pro letošní sezonu. Za Citroën naposledy jezdil v roce 2010, kdy startoval střídavě za Citroën WRT a Juniorský tým.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.