Absolútny majster Slovenska v rally, RUFA Šport Team a jej jazdec Grzegorz Grzyb už veľakrát dokázali, že radi šokujú svojich divákov, či už je to najnovšou technikou, ktorú sme vďaka nim mali už niekoľkokrát možnosť sledovať v akcii na slovenských rally tratiach, ale aj rôznymi inými akciami.
V rovnakom duchu sa nieslo aj predvianočné posedenie so zástupcami médií, ktorého vyvrcholením bol prejazd súťažnej Škody Fabia S2000 halovou motokárovou dráhou. Týmto sa opäť slovenský RUFA Šport a jej jazdec Grzegorz Grzyb zapísali do histórie ako prvý absolventi takýchto pretekov nielen na Slovensku, ale asi aj v zahraničí. „Myslím si, že sme prví na svete koho napadlo jazdiť s rally autom na halovej motokárovej dráhe. Bolo to veľmi úzke a veľmi ťažké, keďže som z auta vôbec dráhu nevidel a iba som si ju v hlave predstavoval. Je to fajn, bola to dobrá zábava, som rád, že sme to vyskúšali ako prví. RUFA chce ísť stále dopredu a prichádzať s niečím novým,“ opísal nám svoje pocity po absolvovaní tejto netradičnej rally trate Grzegorz Grzyb.
Z vydareného pokusu mali radosť nielen prítomní zástupcovia médií, ale aj manažér slovenského RUFA Šport Teamu, Ľubomír Kleman: „Som rád, že sme sa mohli stretnúť so zástupcami médií a že sme opäť vymysleli niečo nové, čo to ešte nebolo. Rád by som všetkým poďakoval za celoročnú podporu, či už to bolo zo strany médií, ale aj našich reklamných partnerov bez ktorých by sme to nezvládli. Samozrejme ďakujem aj Grzegorzovi za zisk titulu absolútneho majstra Slovenska v rally. Tohtoročná sezóna na začiatku nevyzerala tak dobre ako nakoniec skončila. Ešte raz všetkým veľká vďaka.“
Po tom čo Grzegorz Grzyb v utorok 18.decembra 2012 prehnal svoju Škodu Fabia S2000 po motokárovej trati Kart One Arény, si vyskúšal aj preteky v tunajších motokárach, proti zástupcom médií, sa jemu, ale aj RUFA Šport Teamu tohtoročná pretekárska sezóna skončila. Na ich ďalšie výkony si budeme musieť počkať až do budúcoročnej jari.
//Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.