Petter Solberg nesehnal místo v továrním týmu pro sezonu 2013, a tak se otevírá nová možnost - jet v lednu Rally Dakar. Nor potvrdil, že dostal nabídku od jednoho z top týmů.
Konkrétní značku jezdec odmítl prozradit. Norským médiím však prozradil, že má konkrétní nabídku, aby jel Dakar 2013 s jedním z top týmů.
"Ještě jsem se nerozhodl, ale připadá mi to všechno trošku narychlo. Času do startu už opravdu nezbývá mnoho. To, co říkám, se ale netýká týmu, ti jsou připraveni velmi dobře. Mluvím o sobě," přiznává jisté obavy Petter Solberg.
Start v této pouštní klasice však nevylučuje: "V budoucnosti bych si tento závod určitě rád vyzkoušel. Ale já jsem perfekcionista a chtěl bych to udělat opravdu pořádně. Navíc se v této chvíli cítím na tento závod možná až moc mladý."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?