Šéf M-Sportu si chce nechat co možná nejdelší čas na výběr druhého jezdce pro sezonu 2013. Wilson je na těžké časy zvyklý, v minulosti už se několikrát stalo, že musel jeho tým bojovat s nedostatkem finančních prostředků. Letos je ale po ztrátě podpory od Fordu snad situace nejhorší.
Tým M-Sport postavil s příchodem nových pravidel velmi rychlý vůz. Fiesta RS WRC je mnohými považována za dokonce nejrychlejší vůz ve startovním poli. Britský tým pracuje na určitých vylepšeních, která by měla zajistit, že se vůz udrží na špici i v příští sezoně. V otázce jezdců však zatím ještě není definitivně rozhodnuto a Wilson se netají tím, že by uvítal jezdce, který přinese peníze a bude rychlý. Mads Ostberg splňuje obě tyto podmínky.
Otázkou zůstává, kdo bude sedět ve druhém voze? Petter Solberg vypadl z jednání, protože odmítal za místo platit. Poté se zdálo, že hlavním favoritem je Evgeny Novikov, ale poslední dobou se stále více hovoří o Thierrym Neuvillovi. Za mladého Belgičana se přimlouvá Nasser Al-Attiyah. V prvních dvou soutěžích roku (minimálně) uvidíme za volantem Fiesty RS WRC také Juhu Hänninena. Ten sice popřel, že by jel s továrním vozem, ale kdo ví...
Wilson se k celé situaci nechce vyjadřovat. Od pondělí do pátku má jeho tým v plánu testování ve Francii. "Ve Francii budou jezdit kromě Madse Ostberga také Evgeny Novikov a Juho Hänninen," potvrzuje Malcolm Wilson. Kromě nich si Fiestu RS WRC vyzkouší také další jezdec, jehož jméno odmítl šéf M-Sportu prozradit.
Co se týče jména týmu, tak podle Brita zatím žádné definitivní rozhodnutí nepadlo. Podle pravidel totiž musí být jméno výrobce uvedeno i ve jméně týmu: "Momentálně diskutujeme s FIA, zda odpovídá pravidlům, když jako výrobce uvedeme M-Sport." Jasno bude do 14. prosince, kdy dojde k zápisu.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?