Šéf M-Sportu si chce nechat co možná nejdelší čas na výběr druhého jezdce pro sezonu 2013. Wilson je na těžké časy zvyklý, v minulosti už se několikrát stalo, že musel jeho tým bojovat s nedostatkem finančních prostředků. Letos je ale po ztrátě podpory od Fordu snad situace nejhorší.
Tým M-Sport postavil s příchodem nových pravidel velmi rychlý vůz. Fiesta RS WRC je mnohými považována za dokonce nejrychlejší vůz ve startovním poli. Britský tým pracuje na určitých vylepšeních, která by měla zajistit, že se vůz udrží na špici i v příští sezoně. V otázce jezdců však zatím ještě není definitivně rozhodnuto a Wilson se netají tím, že by uvítal jezdce, který přinese peníze a bude rychlý. Mads Ostberg splňuje obě tyto podmínky.
Otázkou zůstává, kdo bude sedět ve druhém voze? Petter Solberg vypadl z jednání, protože odmítal za místo platit. Poté se zdálo, že hlavním favoritem je Evgeny Novikov, ale poslední dobou se stále více hovoří o Thierrym Neuvillovi. Za mladého Belgičana se přimlouvá Nasser Al-Attiyah. V prvních dvou soutěžích roku (minimálně) uvidíme za volantem Fiesty RS WRC také Juhu Hänninena. Ten sice popřel, že by jel s továrním vozem, ale kdo ví...
Wilson se k celé situaci nechce vyjadřovat. Od pondělí do pátku má jeho tým v plánu testování ve Francii. "Ve Francii budou jezdit kromě Madse Ostberga také Evgeny Novikov a Juho Hänninen," potvrzuje Malcolm Wilson. Kromě nich si Fiestu RS WRC vyzkouší také další jezdec, jehož jméno odmítl šéf M-Sportu prozradit.
Co se týče jména týmu, tak podle Brita zatím žádné definitivní rozhodnutí nepadlo. Podle pravidel totiž musí být jméno výrobce uvedeno i ve jméně týmu: "Momentálně diskutujeme s FIA, zda odpovídá pravidlům, když jako výrobce uvedeme M-Sport." Jasno bude do 14. prosince, kdy dojde k zápisu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?