Sébastien Ogier mírní přehnaná očekávání a prosí fanoušky, aby mu a jeho zbrusunovému Volkswagenu Polo R WRC dali čas, než je uvidí stát na nejvyšším stupínku.
Volkswagen zítra představí v Monte Carlu svůj závodní tým a Volkswagen Polo R WRC (celou akci můžete sledovat on-line zde). Sébastien Ogier však žádá fanoušky, aby od týmu neočekávali přehnaně dobré výsledky hned zkraje sezony. Francouz si bude muset na vůz WRC zvykat, nezapomínejme, že letošní sezonu strávil - vyjma testů Pola R WRC - ve voze S2000.
"Nevíme, jestli bude možné hned od začátku bojovat s tímto autem o vítězství. Co se mě týče, tak i já budu možná potřebovat nějaký čas, než si zase zvyknu na vůz WRC. Rytmus při jízdě s WRC je trošku odlišný od auta S2000. Doufám ale, že to nebude problém," říká před startem sezony 28letý soutěžák.
I když v sezoně 2012 nerozšířil svoji sbírku 7 vítězství ve WRC, tak se podle svých slov dokázal zlepšit po jezdecké strance: "Co se týče zkušeností, tak je vždy dobré mít další rok za sebou. Za letošní rok jsem se více naučil jednotlivé zkoušky v MS. Více jsem také nahlédl do zákulisí šampionátu, lépe rozumím tomu, co se děje. Jsem si jistý, že to bude pro budoucnost přínosné."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?